Witam. Niedawno zakupiłam piec z tej firmy. Póki co nie mogę jeszcze nic o nim powiedziedzieć, gdyż jeszcze go nie uruchomiłam. Ale mam jednak zastrzeżenie co do pracowników tej firmy, gdyż wśród nich znajdują się bardzo nieuprzejmi ludzie. Zamawiając piec umowiłam się na termin- firma miała w sumie 6 tygodni na przygotowanie pieca, jednak zrobiła bo w przeciągu 4 tygodni. Zadzwonił do mnie jakis przedstawiciel tej firmy chcą przywieść ten piec wcześniej. Niestety w dzisiejszych czasach człowiek musi na wszystko odkładać pieniązki, więc nie byłam w stanie odebrać tego pieca wcześniej zresztą miałam wcześniej umówiony termin. Tak wiec kiedy przekazałam panu informację o braku środków pieniężnych na ten moment usłyszałam w słuchawce telefonu HAMSKIE, "ACHA TO NIE MA PANI PIENIEDZY...' poczym pan się rozłączył z trzaskiem słuchawki. Nie usłyszałam nawet żadnego dziękuję czy dowidzenia, nie dostałam też żadnej informacji co do otrzymania pieca we wczesniej umówionym terminie. Dopiero po mojej interwencji telefonicznej usłyszalam że to wina firmy ponieważ za szybko wykonała piec, jednak za hamskie potraktowanie mnie przez pracownika i tak nie padło żadne słowo przepraszam. Myślę że człowiek tego typu nie powinien mieć kontaktu z klientem albo powinien nauczyć się go SZANOWAĆ.