265
226
264
Strefa ekspertów HVACR

Książka praktyki zawodowej

Witam:)
Pracuję od około 6 miesięcy, mam odebraną książkę praktyki zawodowej, jednakże jeszcze nie zaczełam jej uzupełniać... Chciałabym jaknajszybciej to zrobić i w związku z tym mam ogromną prośbę. Czy ktoś mógłby mi wysłać na maila, 2 lub 3 zeskanowane strony z książki praktyk? Bardzo mi zależy aby mieć jekiś wzór wedle którego mogłabym mój zeszyt uzupełnić...
Mój adres: sylssa@o2.pl
Z góry bardzo dziękuję :)

Droga asystentko mam propozycję. Wyslij mi kurierem Twoja książkę praktykt do uprawnień a ja ją wypełnie, podpisze, wstawie ocenę! I odeślę. Asystenci nie powinni sie wysilać zarówno fizycznie jak i umysłowo. Pozdrawiam i życze dużo zaradności, dążenia do zdobywania i poszerzania wiedzy, zapału, życiowej charyzmy.

Ja poprostu zapytałam. Skoro nie miałeś ochoty mi pomóc to naprawdę nie musiałeś być taki niemiły.
Nic o mnie nie wiesz i nie masz prawa tak pisać.
Dziękuję za pomoc, zamykam temat.

Droga Sylwio!
Otóż prócz takich ludzi jak pan "Projektant" którzy zawsze z wszystkich szydzą i wiedzą wszystko najlepiej znajdą sie jeszcze tacy ludzie którzy starają sie pomóc innym bo sami czasami tą pomoc otrzymują.Wysłałem coś na maila >Może sie przyda.

Warto też wspomnieć, że ową książeczkę powinien wypełniac pracodawca. To leży w jego obowiązkach, gdy przyjmuje osobę na staż. Próbowałaś z nim rozmówić się na ten temat?

A tak pozatym, strasznie niemiły arogant z tego projektanta. Ale tak to już bywa, produkt PRLowich realiów.

Bardzo dziękuję za wzór książki:)! Widzę że bardzo szczegółowe informacje są w niej zapisane, więc trochę pracy przedemną aby ją uzupełnić.