Gość: silos
2011-02-11 19:46
#16
Za wygodę się płaci, było trzeba kopić uniwersalny idę raz na dobę i mam spokój a w ogóle trochę techniki i człowiek się traci kominiarza Sobie zamów by ci komin wyczyścił:) Ja jestem zadowolony z firmy Biadała.
Gość: niezadowolony klient
2011-02-13 15:28
#17
w grudniu 2010roku zakupiłam piec biadały dowieźli inny niz w reklamie inne drzwiczka wygląd no i po 2mc korzystania mam go dość.po wyczyszczeniu kanałów dymi jak cho...ra poniewaz zamiast drzwiczek na uchwyt są śrubki motylki podtrzymujące te drzwiczki kanałów i dlatego przez otwory na sruby wylatuje dym dzwoniąc do nich kompletna ignoracja klienta ...niemożliwe proszę dokręcic śrubki tj kpina.szais kompletny 1000% niepolecam nikomu
Gość: instalator
2011-02-28 21:24
#18
kotły,piece Pleszew odradzam
w naszym kraju co jest tanie = gorsza jakość
żywotność kotłów Pleszew to max.4 lata
sterowniki i dmuchawy z allegro po 200-400zł
nawet pompki chińskie dają gratis tylko kupić ich kocioł,
czy nie jest prawdą że,
1.kotły z Pleszewa mają ukraińskie,ruskie blachy,nie kotłowe?
2.Państwa sterownik nie reguluje pracą siłownika zaworu czterodrogowego,
pompą ładującą bojler,pompą cyrkulacyjną c.w.u,czy można podpiąć regulator pokojowy,ile pobiera energi dmuchawa 80 czy 34 watt,
czy posiada zegar,czujnik zewnętrzny tzw.pogodówkę?
jaki jest zasyp paliwa kotłów zasypowych np.10 kw 5 czy 20 dm3?
przy mrozie -20 trzeba biegac do kotłowni co 3 godz.
3.co drugi garaż w Pleszewie spawa kotły
dziś jest,jutro go nie ma, gdzie serwis?
4.dlaczego Państwo nie wystawiają faktury vat 23%
gdzie klient ma prawo do odliczenie różnicy vat.
5.czy posiadają Państwo np.certyfikat jakości ISO 9001:2008 ?

moim zdaniem zakup kotła stalowego to 10-15 lat,
cena dobrego kotła z czegoś wynika?
więc każdy ma wybór i konkurencja jest wskazana.



Gość: dremaks
2011-03-06 22:54
#19
Kupiłem ich kocioł i to tyle.brak porady jak ustawić-jakakolwiek pomoc to już sukces.Nie można się dodzwonić a jak już to odsyłają od jednej osoby do drugiej.Odradzam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gość: heh
2011-04-02 22:43
#20
Panie biadala powiem Panu jedno nie mowi pan prawdy kupowalem od pana kociol i na tej waszej zapchajdziurze w ogole blachy 6mm nie bylo widac :) wiec prosze nie klamac. To podworko pewnie blachy 6 nie widzialo pozdrawiam
Gość: piecbiadala
2011-04-15 11:23
#21
[quote: instalator]

3.co drugi garaż w Pleszewie spawa kotły
dziś jest,jutro go nie ma, gdzie serwis?
4.dlaczego Państwo nie wystawiają faktury vat 23%
gdzie klient ma prawo do odliczenie różnicy vat.


witam
Od kilku miesięcy posiadam piec tej firmy BIADAŁA PLESZEW ul Kozmińska. Piec byłl tani i grzeje dobrze. Mam model bez podajnika bo podobno z nimi są problemy. Dorzucam paliwa rzadko bo piec ma taką wydajność że komin zostaje prawie zimny, cale ciepło idzie w kaloryfery. Jest tylko jeden problem...

Przed zakupem sprzedawca zapewniał że wystawi FV. Mimo zapewnień sprzedawcy i moich usilnych starań do dzisiaj nie mam faktury. Dowód zakupu jest konieczny podczas reklamowania, na karcie gwarancyjnej jest nawet specjalne pole na numer faktury. Poza tym mogę odliczyć dużą część kosztu pieca. Ale bez faktury to niemożliwe.

Czy ktoś spotkał się również z takim problemem z tym producentem?
Gość: Uzytkownik
2011-04-16 21:46
#22
Porazka kupilem piec na szybko na telefon bo wyjezdzalem za granice i wrocilem w listopadzie.Juz na poczatku wiedzialem ze jest lekki.Oswiadczam wszystkim w lipcu minie niby 48 miesieczna gwarancja a piec cieknie od dwoch miesiecy jest kwiecien 2011.Mial miec blache 6 mm nie chce mi sie nawet sprawdzac nauczka na przyszlosc.Ubolewam ze w Pleszewie sa dobrzy wykonawcy ale dzieki takim nikt piecy z Pleszewa nie chce kupic to samo samochody uzywane z pewnego miasta w Wielkopolsce.
Gość: baniuk
2011-05-04 21:09
#23
Kotły biadała to jedna wielka porażka.mam od nich kocioł i już zaczyna rdzewieć.nikomu nie polecam.Następnym razem wydam wiecej na kocioł ale bede pewny że jest to dobry produkt.
Gość: makos
2011-06-19 11:49
#24
kotły beznadziejne.Z stali marnej jakości.Miałem do czynienia z tą firmą to wiem.Pozdro
Gość: gizex
2011-07-08 13:49
#25
Jeżeli poszukują Państwo solidnych kotłów w okolicy Pleszewa to zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na stronie http://gizex.eu
Gość: Church
2011-10-12 23:24
#26
Badziewie jakich mało. Po 5 latach piec nadaje się na złom, dziurawy jak sito,woda leje się z niego strumieniami. Wszystko oczywiście pęka wewnątrz pieca takżę spawanie na własną rękę odpada. Teoretycznie firma daje gwarancje 8 lat na blachy, ale jeżeli nie masz dokumentu potwierdzającego zakup to se możesz gwarancje i inne tabliczki znamionowe między innymi z datą produkcji w d... wsadzić. Takie firmy to powinni o oszustwa posądzić. Pod żadnym pozorem nie kupować, chyba że stać kogoś na wymianę pieca co 5 lat
Gość: mbodek1974
2011-10-23 11:13
#27
posiadam kocioł biadała 4 rok i są problemy z uzyskaniem gwarancji od maja
posiadam kocioł biadała 4 rok i są problemy z uzyskaniem gwarancji od maja zgłaszam i już zima a oni leją na naprawę dzwonię od 5 miesięcy zawsze jakiś problem a mają 2 tygodnie na usunięcie usterki ,
tak na początku jest ok blacha gruba ale do du.y zlasowała się cały czopuch wylotowy dziurawy sito durszlak
oraz wyczystki blachy co wystają również się zlasowały i są cienkie że w rekach można je wyginać po prostu dali zwykłą blachę ja osobiście ich nie polecam robią szajs jak większość wykonawców
podkreślę ze tamtej zimy w listopadzie przyjechali zobaczyli i powiedzieli ze po sezonie grzewczym przyjadą i zrobią ale to puste słowa nie można im zaufać pod względem reklamacji oczywiście z zakupem gdzie idzie kasa na ich konto to bez problemu pozdrawiam i jak biadała czyta to niech wie że gdzie to możliwe będę takie opinie pisał aby ostrzec przyszłych nabywców bądz wysyłajcie reklamacje pisemną z potwierdzeniem można iść wtedy do sądu
Gość: tomasz
2011-11-17 09:48
#28
kompletny smietnik brak serwisu gwarancja na co nie wiem 2 sezon powypalaly sie ruszta i popekaly po trzech sezonach spalil sie sterownik nastepnie padl slimak z ktorym walcze serwis maja do dupy nikt nie przyjedzie odsylaja do producentow podzespolow masakra masakra masakra nie kupowac lepiej zaplac wiecej nigdy wiecej bym tego nie kupil koroduje zasobnik podajnik jak popale jeszcze ten sezon to nie wiem co sie stanie moze sie rozsypie do konca a 4 lata nie minely ale gwarancji nie podlega silnik motoreduktor i tak dalej ciekawe co podlega a jak sie dzwoni to tlumacza ze niema koomu spawac a co dopiero serwisowac
Gość: kkient
2011-11-22 10:39
#29
kupiłam piec Biadała UKS N, transport tego dnia, co powiedzieli, czyli bez problemu, piec dostałam ten, co zamówiłam. piec grzeje, ustawić go można łatwo, nie ma żadnych problemów. mam nadzieję taką, zobaczymy co będzie później. na razie nie narzekam.
Gość: użytkownik pieca
2012-06-06 15:07
#30
kupiłem piec całodobowy w 2007r dziś go wyrzucam pomyłka totalna 5 rok i sito się robi cieknie wręcz się leje woda a wcześniej czopuch zgnił ale na gwarancji wymienili , a teraz gwarancja minęła i kupić trzeba nowy parodia ,może pan Biadała jakiś rabat da na kocioł to wezmę od niego co by nie przerabiać instalacji
606392959