W zeszłym miesiącu zamontowałem w domu Slimeko, kocioł rewelacyjny, wszystko się pali idealnie, faktycznie jest mało popiołu, spalanie również jak na ostatnie mrozy w normie.
W zeszłym miesiącu zamontowałem w domu Slimeko, kocioł rewelacyjny, wszystko się pali idealnie, faktycznie jest mało popiołu, spalanie również jak na ostatnie mrozy w normie.
ok
Kupiłam piec 38KW z firmy Biadała na eko-groszek w 2004r. z rusztem żeliwnym i ślimakiem żeliwnym,ze sterownikiem Iryd PID Ritz - Sama ten piec obsługuję - SUPER-OGRZEWA,SUPER-DZIAŁA- Właśnie teraz już polecam siostrze i znajomym -Tylko od nich,żetelna obsługa,żetelni ludzie - Z Domeru mam dmuchawę i sterownik, też spoko ,Danuta z Lubawy-warmińsko-mazurskie
Witam wszystkich,
Piec od firmy Biadała używam od 4 miesięcy i jak narazie pojawił się już problem z podajnikiem automatycznym został rozwiązany we własnym zakresie bo pomocy ze strony firmy oczywiście nie ma „posiadają tylko człowieka który spawa kotły i nie będzie potrafił naprawić usterki..” Więc co obejmuje dokładnie gwarancja ?! Bo po dzwonieniu na infolinie odbiera nie kompetentna pani która przekazuje telefon bo ona nie wie nawet o co pytam … za to przy zakupie kotła żeby sprzedać to ustrojstwo wiedzą wszystko…
Nie polecam nikomu kto myśli o zakupie pieca z firmy Biadała zainwestujcie parę $ więcej na zakup od producenta który posiada serwis tutaj zrzucają wszystko na firmę „Technix” jeśli chodzi o elektronikę a tam odbierają kolejni panowie którzy nie są zbyt chętni do pomocy i nie będą nic serwisować bo przecież wszystko można zrobić samemu … sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumenta bo piec jest z gwarancja tylko teoretycznie…
Bida jak bidała ! Lipe kupilem i sobie tego nie wybacze !!! Czlowiek madry po szkodzie !!!!!
W marcu kupiłem piec 8kw z firmy Biadała i już jest problem z podajnikiem ,często się zawiesza na sterowniku wyskakuje alarm "brak paliwa"mimo że zasobnik jest pełny już mnie to powoli do szału doprowadza bo to gówno jest w stanie pracować np:przez tydzień a następnie w ciągu jednego dnia zawiesi się z pięć razy ! Mało tego sterownik z wyświetlaczem dotykowym to jakiś chiński szajs, trzeba się nastukać paluchem zanim uda się skasować alarm. Postanowiłem dokupić więc moduł internetowy aby móc sterować przez aplikację w telefonie i tu kolejny problem! Po kontakcie z producentem kotła okazuje się że pani która odebrała telefon kieruje mnie do producenta tego modułu a producent z Opola ma mnie w du..e i przez dziesięć dni nie potrafi zrealizować mojego zamówienia. Powiem tak jestem rozczarowany tym zakupem i jest to nauczka na przyszłość aby najpierw poczytać opinie przed podjęciem decyzji o zakupie!
Kupiłem piec na pellet typ pell- pell monter który instalował zmarł przed ukończeniem montażu.Dzwonilem do firmy Biedala prosząc o przyjazd serwisanta , odebrała telefon Pani (nie do końca uprzejma) powiedziała że nie wie czy serwisant będzie chciał jechać tak daleko (ok. 100 km) ale z łaski powiedziała że da mu numer telefonu do mnie.I co i nic żadnego odzewu nie doczekałem się ani telefonu z firmy Biedala ani rozmowy z serwisantem .W efekcie wezwałem inną firmę która spisała się na piątkę.Taki to efekt zakupu pieca z firmy Biedala. NIE POLECAM TEJ FIRMY ani zakupu u nich pieca.Kompletne lekceważenie klienta i totalna ignorancja.
Tematy na forum