a odnośnie pierwszego rozruchu pieca, faktycznie jest to bardzo ważne dla zachowania gwarancji i ja oczywiście zgłosiłem takowe na odpowiednim formularzu, jeszcze przed ukończeniem instalacji hydraulicznej żeby sprawę przyspieszyć, ponieważ serwis "Lazar" poinformował mnie, że w pierwszej kolejności obsługują zgłoszenia usterki (ktoś na forum pisał, że na zerowy rozruch czekał 1,5 miesiąca) . Jednak po podłączeniu instalacji wystąpiły wcześniej opisane problemy, więc zadzwoniłem do serwisu i zgłosiłem usterkę jeszcze przed pierwszym uruchomieniem pieca, co przyspieszyło wizytę serwisanta. Zima za pasem, a ja bez ogrzewania ;). A i jeszcze jedno, przy zgłoszeniu zerowego rozruchu, pan z serwisu poinformował mnie, że spokojnie mogę palić w piecu, on tylko przyjedzie sprawdzić czy instalacja jest ok i podbije papierki, trochę dziwne według mnie, bo co jeśli coś mu się nie spodoba, stwierdzi, że gwarancja przepadła? hmm.