Deszcz pada więc mam czas!.
Zaczynamy runde 101-szą
Z wymiennikiem miałem na myśli, że go nie przerżnąłem na pół i nie wiem jak jest zbudowany. Co do zasady działania "systemu rury B" - jest on u was w internecie i można całkowicie dowiedzieć się jakie wentylatory proponujecie, sterowanie i tak dalej.
To dla mnie wystarcza - przecież od dawna jestem inżynierem w tej branży, no i staram się produkować wyroby w naszej branży, więc jestem po "fachu".
POnieważ Pan się pyta "co Bartosz zrobił Wallemu" , przedstawie pewne detale dlaczego ten "bohomaz techniczny" jest bohomazem i takim pozostanie,
Odpowiem Panu tylko w jednym detalu , ponieważ wiedza kosztuje i nie zamierzam rozdawać za darmo , tym bardziej konkurencji.
A nie będe Panu "usprawniał" coś ,co właściwie nie da się usprawnić - dla tych co instalują Pana produkt - będzie to pewną nauczką - "nie wszystko złoto co się świeci".
Używa Pan wentylatory osiowe zwane "on line" - (dla prostoty i wygody instalatorów,jest to wentylator montowany na rurze ale tylko dla drugorzędnych instalacji).
Rura "B" tak Panu do głowy weszła, że proponuje Pan w swoim systemie wentylatory , które NIGDY i w żadnym systemie jak świat szeroki nie mają zastosowania do systemów central rekuperacyjnych. U Pana tak, bo tylko w śmietniku można znaleźć złom.
Czy widział Pan gdziekolwiek w jakimkolwiek urządzeniu wentylacyjnym nawiewnym (fan-coil, centrale nawiewne, kurtyny powietrzne - wentylator osiowy?. Jak nie, niech się Pan siebie zapyta dlaczego?
Wadą tego wentylatora jest to ,że naprawdę nie jest on prawdziwym wentylatorem - tylko głośna maszynką wspomagającą niskim kosztem wentylatora, przepływ powietrza ( ale kosztem głośności, mocy silnika, utratą sprężu,jego sprawności, etc).