273
274
276
226
Strefa ekspertów HVACR

Praca w CentroClima w Krakowie

Pracuję w CentroClimie od dwóch lat i nigdy nie było problemu z wypłatą , więc stwierdzenie typu - "oszust" jest wyssanym z palca i myślę , że żaden z pracowników byłych i obecnych tego nie napisał.A podszywanie się za byłego pracownika w celu podkopania wizerunku firmy jest co najmniej żałosne.

tak tak, napisz jeszcze, że dostałeś na gwiazdkę mercedesa i że oszalałeś z zachwytu gdy zaproponowano Ci tam pracę... bez kpin panowie. Wiadomo kto pisze tu pozytywne komentarze... może lepiej po prostu uczciwie płacić albo zrezygnować. Czasy gdy zakladalo sie firmy bez kapitalu juz minely a dlugoterminowe kredyty daja banki a nie pracownicy, dostawcy itd.

"Wiadomo kto pisze tu pozytywne komentarze..." - jak napisałem pracownik i jeżeli masz cywilną odwagę się ujawnić (niby jako były pracownik) to zapraszam , bo mnie stać na tą odwagę ( jako pracownik obecny i zadowolony ).

CYTUJĘ WTREŚĆ WIADOMOŚCI JAKĄ DOSTAŁEM OD PANA X:

"Sprawa nadaje sie do prokuratury, teraz może Pan tylko prosić.
Nie ma Pan prawa upubliczniac długu na forum. Dobrze Pana ponioslo.
Pytanie kto go bedzie teraz scigal.

X....."

NAZWISKA I WIZTÓWKI FIRMY NIE WKLEJAM i moja odpowiedz:

"Pan jest śmieszny akurat tu to Pana poniosło, proszę składać sprawę do prokuratury, na mnie nic nie macie a ja na Was tak, proszę tylko spojrzeć ile osób na forum się negatywnie wypowiedziało o Pańskiej firmie.
Ja się o swoje pieniądze prosił nie będę, należność ma zostać uregulowana.
A Pan swoje zastraszanie może głęboko schować.
Nie mam powodu aby w tej chwili wchodzić na drogę sądową wolę poczekać aż odsetki narosną.
Proszę również poprosić kogoś by pomógł Panu zacząć pisać gramatycznie bo ja nie mam zamiaru domyślać się co ma autor na myśli.
Pozdrawiam

Piotr K....."

ZASTRASZANIE TYLKO NA TO WAS STAĆ??, TERMIN JEST TERMINEM I NALEŻY GO PRZESTRZEGAĆ A OPINIE PSUJECIE SOBIE SAMI