273
274
226
276
Strefa ekspertów HVACR

praca w serwisie

Witam,
chciałbym się poradzić osób mających większe od mojego doświadczenie
Jestem studentem inżynierii środowiska,
trochę czasu już pracowałem jako serwisant klimatyzacji,praca w terenie.
obecnie mam propozycję pracy (zmiany)jako nadzór nad systemem klimatyzacji na pewnym obiekcie tzw "dyżur", zakres obowiązków to sprawdzanie stanu urządzeń, "obchody",czasem naprawy, konserwacja itp, w wiekszości serwerownie
Praca w systemie dwu zmianowym, zmiana trwa 12 godzin, jednego dnia pracuje dwa dni wolnego potem znowu itp, generalnie około 7 takich dyżurów w miesiącu, czasem wypadnie sobota jak i niedziela.
pytanie moje jest takie czy taka praca jest "warta zachodu"?,
akurat jeszcze jako student(dzienne) mam kilka dni wolnych w tygodniu
i chyba jedna z ważniejszych kwestii ile można by żądać za godzinę takiej pracy netto? , ile się płaci takim osobom?,(praca w warszawie)
dziękuję za wszelkie uwagi i wskazówki
pozdrawiam forumowiczów

dobre pytanie.Moim skromnym zdaniem praca jest warta zachodu w okresie ,,twojej praktyki zawodowej - stażu " . Jesli to np. jakiś duży sklep z chłodniami , komorami , wentylacją i klimą to masz wszystko w jednym na przysłowiowej patelni , w praktyce a nie teoria . Naprawdę się przyda !. Jesli chodzi o wynagrodzenie to spokojnie mozesz powiedzieć 18-20,-pln / netto / godzine . To jest moja osobista sugestia . Życzę powodzenia

Stalowy nie rozpieszczaj małolata - 6-8/h to mu starczy

Jak juz sie zatrudnisz (albo nie) to powiedz ile w koncu zarabiasz na godzine (napisz czy netto czy brutto) albo ile chcieli ci dac. Pa

dzięki stalowy za odzew
konkretnie to jest praca jako nadzór nad urządzeniami chłodniczymi, klimatyzacyjnymi utrzymującymi klimat pomieszczeń w serwerowniach w banku(w to wchodzi też serwis).
też myslę że taka stawka byłaby uczciwa