A zaglądałeś już może na naszą stronę Pleszewskie Kotly? Bo jeżeli nie to teraz warto nadrobić zaległości,znajdziesz tutaj fajne promocje na wybrane modele,w razie pytań służymy swoją pomocą.
A zaglądałeś już może na naszą stronę Pleszewskie Kotly? Bo jeżeli nie to teraz warto nadrobić zaległości,znajdziesz tutaj fajne promocje na wybrane modele,w razie pytań służymy swoją pomocą.
NIE POLECAM.
Kotły śliczne, czerwone takie. Problem jednak powstaje w przypadku awarii.
Serwis udowodni na siłę, że ten właśnie element (do wyboru) jest:
a. wyłączony spod gwarancji (lub okresu jej obowiązywania)
b. uległ uszkodzeniu na skutek złego użytkowania
Jako, że ciepła niet, to kulisz ogonek, płacisz za usługę.
I co z tego, że fachowcy pomylili się, wymienili nie ten element??
I co z tego, że ciepełka nadal niet??!!
Jest środek sezonu, byli już, nie przyjadą naprawić swój błąd - może za 2-3 miesiące. Może po sezonie...
A,ha! Żebyś wiedział użytkowniku - "łaskę zrobimy może, przyjedziemy może i może naprawimy. Ale zapłać za KOLEJNY element !
I to z góry!!!
Bo być może nie będziesz chciał nam zapłacić, z uwagi na jakiś "wydumany" nasz błąd!"
Drodzy potencjalni klienci tej branży. OSTRZEGAM.
Zapewne zrobiła się to zbyt duża już firma. Sprzedają b.dużo urządzeń. Właściciel nie może ogarnąć całości. Każdy "kierownik" dba o "wykresy" - skutkiem tego nie może być zbyt dużo napraw gwarancyjnych. Nawet wynikających z wcześniejszych błędów serwisowych.
Kupiłeś - to teraz sp......aj
Kupcie sobie ludzie kociołek od jakiegoś małego zakładu, któremu zależy na swoich Klientach.
to że strzela przy paleniu miałem wina jest suchy miał, miałem pal ale wilgotnym, bo pył z miału może rozsadzić komin, widziałem już taki efekt
Nie polecam zakupu z firmy Defro omijać szerokim łukiem.
O wiele lepiej wyglądają piece produkowane w Pleszewie wozny-kotly.pl
Cenowo może nie ma wielkich różnic ale jakościowo są widoczne gołym okiem. Nie dawno właśnie wymieniałem stary kocioł na nowy, również od nich. Rozważałem defro, głównie przez namowy kumpla, jednak czytając opinie wolę zostać przy swoim wyborze. Poprzedni wytrzymał 8 lat, także nie jest źle.
jak słusznie opisali moi przedmówcy, firma nie dba o klienta, kupiłeś-radź sobie. Serwis to jakaś porażka, serwisanci się nie znają, ''studenciaki na dorywczej pracy'' przyjadą po kilku tygodniach od zgłoszenia awarii, nie liczy się dla nich że jest zima i za oknem -20stopni. Dodatkowo wielce się musisz tłumaczyć że kocioł używałeś zgodnie z zaleceniami. Traktują jakbyś specjalnie rozwalił sobie sterownik. Nie polecam, dałem się namówić sąsiadowi i żałuje. Zresztą sąsiad po przepalonym sezonie też nie kupiłby ponownie. Jest wiele mniejszych firm, które pracują na renomę, a nie traktują klientów jak market
Super.
nie polecam firmy za: cenę, jakość i serwis. nic więcej nie trzeba pisać.
[quote]daj spokoj to sa najgorsze piece jakie widzialem kupa zlomu i dziadostwa polecam per eko[/quote]
Mam kocioł DEFRO OPTIMA KOMFORT PLUS 15KW ,Nic gorszego nie mogło mi się trafić. Ciągły problem z otwieraniem drzwiczek paleniska. Blokują sie przez wiginającą sie od temperatury górną blachę nad drzwiczkami. Otwory w palenisku które maja dostarczac dodatkowe powietrze ciagle są niedrożne z tego powodu i nie właściwe spalanie .Jaki tępak to konstruował albo żle wykonał. Kupa złomu za niemałe pieniądze. Czujnik spalania w czopuch trudny do wyczyszczenia bo ciągle w sadzy jak ma spełniac swoją rolę. Nie polecam najgorszemu wrogowi.
Pozdrawiam
Współczuję bo ja męczę się z takim kotłem już 3 sezon , tragedia , gorzej nie mogłeś . Ja mam 15KW.
POZDRO>
Juz pisałem że to dziadostwo , szkoda nerwów drzwiczki się blokują , blacha wygina . POZDR>
Swojego czasu byłem zainteresowany kotłem z podajnikiem, ale zanim to pozmawiałem z zaprzyjaźnionym hydraulikiem na temat firmy i powiedział, że kotły które produkują są robione ''na sztukę'' kwota którą klient płaci w nadziei na dobry produkt, solidny materiał, jakość, tak naprawdę jest nieadekwatna, bo zamiast inwestować w jakość inwestują w reklamę. Serwis dramat, studenci dorabiający na akademik mający na celu wmówić użytkownikowi winę w uszkodzeniu kotła. jednym słowem nie polecił. Czytając opinie przedmówców miał rację....
Wow, sporo negatywnych opini. Mąż kupił kocioł ze sklepu Markor i od 2 lat nie było z nim żadnych problemów. Może warto do nich zadzwonić, jeśli problem jeszcze istnieje :)
Od 6 lat używam pieca DEFRO Komfort Eko 25kw - podajnik ślimakowy, awaryjny ruszt. Zaliczyłem 1 awarię - tj padł kondensator przy silniku podajnika. Wymieniłem sam w 20 minut . Generalnie z kotła jestem bardzo zadowolony. Ogrzewam nim powierzchnię 250 m2 (mieszkanie + garaż+pralnia). Prawie połowa tej powierzchni ogrzewana jest podłogówką. Do kotła podłączony jest zbiornik CWU o pojemności 200l spięty z instalacją solarną. W przeciągu roku na ogrzewanie zużywam 3-3,5 tony ekogroszku, przy utrzymywaniu temperatury w części mieszkalnej budynku na poziomi 23-24 stopni C. Chałupa ocieplona steropianem 12cm. Moim zdaniem wynik bardzo dobry.
Tematy na forum