273
278
276
226
Strefa ekspertów HVACR

kocioł ulrich ko21 problem z ogrzewaniem

Witam,
Każda opinia i uwaga, również te nieprzychylna, przyjmowana jest przez nas z pokorą, i jest dla nas pouczająca.
Postaramy się w przyszłości, poświęcić jeszcze więcej trudu i czasu, by w zadowalajacy sposób pomóc każdemu, kto zgłosi się do Ulrich z prośbą o pomoc.

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
serwis@ulrich.com.pl

Najgorsza firma okłamują że to kotły japońskie a one widziały japonie jak świnia niebo, kup to badziewie a potem dzwoń na mogileńską i wtedy dowiesz się co kupiłeś, na mogileńskiej to jest wielki brak kultury i wielki brak wiadomości technicznej

do "Gość: ulrich"
Witam Szanownego Forumowicza
Z przykrościa zapoznaliśmy się z Pana zarzutami.
Chcemy udzielić Pani lub Panu wszelkiej możliwej pomocy.
Pilnie prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą i przekazanie nam danych kotła i miejsca instalacji: tel 22/8112274, fax: 22/8143153, adres mail: serwis@ulrich.com.pl. Nasi serwisowi specjaliści odwiedzą Państwa i dokonają wszelkich możliwych działań, aby użytkowane przez Państwa urządzenie bezawaryjnie pracowało jak najdłużej. Zapraszamy do kontaktu, oddzwonimy i ustalimy jak możemy Państwu pomóc.

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
22/8110274
serwis@ulrich.com.pl

[quote:Serwis_ul Ulrich,147983]do "Gość: ulrich"
Witam Szanownego Forumowicza
Jest nam niezmiernie przykro z powodu takich zarzutów.
Chcemy, mimo wszystko udzielić Pani lub Panu wszelkiej możliwej pomocy.
Pilnie prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą i przekazanie nam danych kotła i miejsca instalacji: tel 22/8112274, fax: 22/8143153, adres mail: serwis@ulrich.com.pl. Nasi serwisowi specjaliści odwiedzą Państwa i dokonają wszelkich możliwych działań, aby użytkowane przez Państwa urządzenie bezawaryjnie pracowało jak najdłużej. Zapraszamy do kontaktu, oddzwonimy i ustalimy jak możemy Państwu pomóc.

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
22/8110274
serwis@ulrich.com.pl[/quote]

[quote:Serwis_ul Ulrich,147983]do "Gość: ulrich"
Witam Szanownego Forumowicza
Pilnie prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą i przekazanie nam danych kotła i miejsca instalacji: tel 22/8112274, fax: 22/8143153, adres mail: serwis@ulrich.com.pl. Nasi serwisowi specjaliści odwiedzą Państwa i dokonają wszelkich możliwych działań, aby użytkowane przez Państwa urządzenie bezawaryjnie pracowało jak najdłużej. Zapraszamy do kontaktu, oddzwonimy i ustalimy jak możemy Państwu pomóc.

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
22/8110274
serwis@ulrich.com.pl[/quote]

[quote:Serwis_ul Ulrich,147983][quote:Serwis_ul Ulrich,147983]do "Gość: ulrich"
Pilnie prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą i przekazanie nam danych kotła i miejsca instalacji: tel 22/8112274, fax: 22/8143153, adres mail: serwis@ulrich.com.pl. Nasi serwisowi specjaliści odwiedzą Państwa i dokonają wszelkich możliwych działań, aby użytkowane przez Państwa urządzenie bezawaryjnie pracowało jak najdłużej. Zapraszamy do kontaktu, oddzwonimy i ustalimy jak możemy Państwu pomóc.

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
22/8110274
serwis@ulrich.com.pl[/quote]
[/quote]

Kupiłem od firmy ULRICH moduł do kotła, no i otrzymałem przesyłkę a w niej naprawianą część, z poucinanymi wtyczkami, wyglądało to jak amatorska samoróbka, i twierdził pan przez telefon, że wysyłają co pod ręką mają.
Bez wstydu !!!

do: Tadeusza Owczarek

Prosimy o kontakt z nami, wyjaśnimy sprawę.
Jeżeli te informacje zostaną potwierdzone zakupiony moduł wymienimy Panu na nowy.

Tomasz kołodziejczyk
DST Ulrich
22/811 02 74 wew 130
serwis@ulrich.com.pl

Te informacje były już dawno potwierdzane, bo to z Panem przez telefon rozmawiałem, zgłosiłem , że chcę moduł zwrucić a Pan powiedział, żebym odesłał, więc odesłałem i pieniądze już mam zwrócone. Boję się u Was kupować, bo nie wiem co mi Wyślecie. I postanowiłem, że kocioł będę exploatował do czsu aż niepadnie. Rozejrzę się za inną marką, bo tutaj serwis pod psem, a już nie powiem jaki do mnie serwisant pracowity przyszedł. Szkoda nerw.

[quote:Tadeusz Owczarek,157623]Te informacje były już dawno potwierdzane, bo to z Panem przez telefon rozmawiałem, zgłosiłem , że chcę moduł zwrucić a Pan powiedział, żebym odesłał, więc odesłałem i pieniądze już mam zwrócone. Boję się u Was kupować, bo nie wiem co mi Wyślecie. I postanowiłem, że kocioł będę exploatował do czsu aż padnie. Rozejrzę się za inną marką, bo tutaj serwis pod psem, a już nie powiem jaki do mnie serwisant pracowity przyszedł. Szkoda nerw.[/quote]

Witam. Tak się składa że zajmuję się automatyką przemysłową od 20 lat. W 2007 r. kupiłem kocioł kondensacyjny KO 24 z zasobnikiem. Zalety tego kotła
- niska cena
- pełna diagnostyka awarii
I to wszystkie zalety kotła, lecz w okresie eksploatacji np 10 letniej to sądzę że sporo trzeba dołożyć do tej ceny. Od 2007 r - nie było sezonu żeby ten kocił przepracował bezawaryjnie. Dotychczas wymieniono :
- elektronikę
- elektrody
- czujnik ciśnienia
Kompletny brak serwisu, a facet który się mienił fachowcem, nie miał pojęcia. Z tego powodu od około 2 lat sam go serwisuję :
- naprawa elektroniki ( błąd E03 )
- poprawa pracy elektrody - też błąd E03
- na początku przez 2 lata w środku kapała woda , i obecnie w obudowie
zrobiła się dziura.
W tym roku zrobiłem kapitalny przegląd kotła, m.in. wyrzuciłem system
x 2 ( nie działał od początku ). Przy tej czynności - okazało się że przy wymienniku zamiast uszczelki z otworem - wstawiono pełną uszczelkę gumową i nie było przepływu.Ostatnio spaliła się cewka elektrozaworu. Mimo że jej wyjęcie zajęło mi około 1 min. to się okazało że nie można jej kupić - tylko cały moduł gazowy za ok. 600 zł ( a cena takiego zespołu cewek - bo są dwie - to moim zdaniem 50 zł ). Więc wstawiłem cewkę od pralki ( cena kompletnego elektrozaworu : 28 zł ). Po tegorocznych pracach - piec chodzi rewelacyjnie ( odpukać - jak na razie ) . W ubiegłym roku pojawił się następny problem. Piec "gubił" nastawy - ustawiłem temp. c.o 50 oC - po jakimś czasie pracuje na nastawie fabrycznej 75 oC.
Zobaczymy - jak w tym roku - po mojej modernizacji. Tak więc Ulrich - to jest marka dla majsterkowiczów niestety.

Witam nie mam już sił pojawia sie od kilku dni błąd E02 nie ma ciepłej wody (centralne działa) na centralnym woda ciepła też sie wyłącza.
Została wymieniona jakas kostka "na ciepłej wodzie" i czyszczony piec odkurzaczem po 2 godzinach pojawił sie ten sam problem. Nie mam juz sił wołać tą samą firme prosze o kontakt Fachowca ze śląska - Pilnie.

viola-79@tlen.pl gg 1388731

Zapraszamy na www.ulrich.com.pl
W zakładce Serwis odnajdzie Pani listę Serwisów Niezależnych na terenie Polski.
Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą.
Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu i przekazania nam informacji o miejscu użytkowania kotła. Skontaktujemy się z Panią i podejmiemy wszelkie działania, aby Pani urządzenie pracowało bezawaryjnie. Prosimy o kontakt.

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
serwis@ulrich.com.pl
tel. 22/811 02 74 wew.130

[quote: Serwis_ul]Zapraszamy na www.ulrich.com.pl
W zakładce Serwis odnajdziecie Państwo listę Serwisów Niezależnych na terenie Polski. Są zawsze gotowi odpowiedzieć, poradzić i a w szczególności pomóc klientowi. Zapraszam do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.
Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu i przekazania nam informacji o miejscu użytkowania kotła. Skontaktujemy się z Państwem i podejmiemy wszelkie działania, aby urządzenia pracowały bezawaryjnie. Prosimy o kontakt i podanie nam swoich danych adresowych.

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
serwis@ulrich.com.pl
tel. 22/811 02 74 wew.130[/quote]

witam,posiadam kocioł gazowy firmy urlich wandich od 3 lat,to był mój najgorszy zakup w życiu.jestem z Zielonej Gory,serwisant monopolista jest tylko jeden,który kasuje za ,,nienaprawiony piec,,moja renta to 480 zl,a kazda naprawa to ok 1.000 ,słownie ,,jeden tysiąc,,tak przynajmniej twierdzi serwisant.zwracałam sie pisemnie do firmy Urlich,dzwoniłam dziesiątki razy,niestety problemu nie rozwiązałam.w tej chwili siedzimy w zimnym domu jest koniec pażdziernika a ja mam nieczynny piec,i nie ma mi kto naprawić!!!!!!!!

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.