273
278
276
226
Strefa ekspertów HVACR

kocioł ulrich ko21 problem z ogrzewaniem

Witam
Kupilem 2 miesiace temu kociol kombodual 29kw ulrich i do dnia dzisiejszego nie moge sobie z nim poradzic totalna porazka!!!
Serwisant owszem powprowadzal mi ustawienia ale co z tego jak nonstop cos sie dzieje. Raz poprostu w palenisku przestalo sie palic a dzis nagle wlaczyl sie alarm 5 cofanie sie plomienia i kociol zalal i zasypal komore spalania. Dodam ze mam dom o pow.250m2 z czego polowa jest na podlogowce i w ciagu tych dwuch miesiecy nie mialem w domu wiecej niz 15 stopni. Poprostu tragedia z tym kotlem juz nie mam z nim sily. Jesli ktos mial juz podobny problem prosze o pomoc. Myslalem ze firma Ulrich bedzie pozadna lecz chyba sie mylilem gdyz nikt nie moze mi pomoc a serwisanci kaza mi regulowac wentylatorem.
Prosze o pomoc

może tak panowie z serwisu oprócz jakichś meili podali by numer telefonu bo komunikując się poczta elektroniczna to zamarzniemy z tymi piecami zanim przyjdzie wiosna

[quote: kaszmir]może tak panowie z serwisu oprócz jakichś meili podali by numer telefonu bo komunikując się poczta elektroniczna to zamarzniemy z tymi piecami zanim przyjdzie wiosna[/quote]

Witam,
zainteresowanych kontaktem z rejonowymi serwisantami Ulrich zapraszam do strony http://www.ulrich.com.pl/Gdzie-kupic,1,1,63,.htm
znajdują się tam aktualni autoryzowani serwisanci kotłów Ulrich.

Pozdrawiam forumowiczów
Życzę wszystkim Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
serwis@ulrich.com.pl
tel: 22 / 811 02 74

W okolicach otwocka świetnym serwisantem (juz chyba nie autoryzowanym) pieców ULRICH jest pan Jacek. Namiar dostałem w sklepie w Karczewie na ul. Różanej gdzie sześć lat temu kupiłem piec z zamkniętą komorą spalania. Ten to naprawdę świetny fachowiec , zna się na tym co robi i robi to za rozsądna cenę . Szczerze Go polecam...

Moj piec naraziedziała dobrze: co i woda. Nie mam problemu z ustawieniem temperatury wody. Sterownik pokojowy analogowy działa b. dobrze. Problem mam z głośną pracą - buczenie w niektórych momentach co jest uciążliwe nocą. Trafiłem na fatalnego serwisanta: przy uruchomieniu zabrał mi kartę gwarancyjną. W listopadzie dzwoniłem do niego ok. 10 razy (głośna praca) nie przyjechał. Prawdopodobnie zgubił moją kartę.
Zwracałem się do Ulricha - p. Kołodziejczyka i mi nie pomógł.
Poprosiłem aby firma wydała mi duplikat karty gw. a Ulrich każe płacić.
Więc się pytam., czy ja mam płacić za złą pracę firmowego serwismena?I niech p. Kołodziejczyk nie wypisuje tu, że dbają o serwis.
Przestrzegam przed angażowaniem serwisanta z okręgu inowrocławskiego M. Kaszubskiego_ niekompetentny, umawia się nie przyjeżdża, nie przyjmuje usługi tylko każe codziennie rano dzwonić i tak tygodniami. Kontaktowałem się P. Anną Sosnowską też mi nie pomogła - każe płacić za duplikat. Mam nowy piec bez karty gwarancyjnej i bez serwisu. Na forum wyczytałem, że inni użytkownicy też mają problem z głośną pracą k-21. Pozdrawam serwis w W-wie p. Kołodziejczyka i p. Sosnowską.

Jestem elektronikiem. Niech pan sprawdzi przewód łączący sterownik z
piecem czy nie ma zwarcia. Można sprawdzić bateryjką i żarówką lub omomierzem. A i powinien być zamontowany czujnik temperatury zewnętrznej, wtedy piec sam reguluje temperaturę wody grzewczej w zależności od temperatury powietrza. Ja mam zwykły analogowy sterownik i wszystko działa idealnie.

Witam.
Mam kocioł ko21 już od 6 lat. Bez problemów się nie obyło w tym czasie. 2 razy wymieniałem elektrody (ok 200 zl), wentylator (ok.1000zl), czyszczenie nagrzewnicy( jeśli to poprawna nazwa). Ogrzewam dom o pow 200 m kw. Niby kocioł chodzi dobrze ale zadowolony do końca nie jestem. Na szczęście mam dobrego serwisanta, gość ma ten kocioł w jednym palcu opanowany. Jedynie jego mogę polecić Myszona Sławomir Sandomierz.

Szanowni forumowicze.
Abstrakując od wypowiedzi stwierdzam-nie ma złych kotłów,są zli użytkownicy i serwisanci.
Który z serwisantów ma analizator spalin i mikromanometr?
Odpowiedz....co piąty!!!Zle lub wcale nieustawiony kocioł mści sie w dość krótkim czasie i nie dotyczy to tylko Ulricha ale wszystkich kotłów.
Serwis wiodących marek nie zapłaci serwisantowi za pierwsze uruchomienie,jezeli nie dostanie WYDRUKU z analizatora.
Rocznie montuje kilkadziesiąt kotłów gazowych, w tym Ulricha i potwierdzam,że nie są to złe kotły tylko serwis kuleje.
A nasi kochani urzytkownicy po założeni kotła zapominają co to przegląd..........a po 2 latach płaczą na forum,że kocioł jest beeeeeeeee.O przeglądach w aucie pamiętacie?
Pozdrawiam

KOLEGO ZMIEŃ KOD W STEROWNIKU POKOJOWYM

Witam,
mam Wandlich Futura 24 ,co dwa lata wymieniana jest cała elektronika ,czy to normalne. A propos kontaktu z serwisem w W-wie to najpierw 10 razy próbowałem dzwonić ,cały czas zajęte na trzech numerach, a później nikogo nie ma kto by coś wiedział ,tylko miła Pani która prosi by zadzwonić później.Bardzo to sympatyczne.

Witam,
Jest nam przykro z powodu problemów na które Państwo napotykacie przy próbie kontaktu z Ulrich. Staramy się przyjąć i rozpatrywać jak najkrótszym czasie wszelkie zgłoszenia, które trafiają do nas. Ze względu na obsługę interesantów z całej Polski nie jesteśmy czasmi w stanie odebrać wszystkich telefonów, jeszcze raz przepraszamy. W takich przypadkach, gdy nie możecie Państwo dodzwonić się do nas proponujemy kontakt poprzez kontakt "mail" na adres serwis@ulrich.com.pl, więcej informacji odnajdziecie na stronie www.ulrich.com.pl . Chętnie pomożemy i odpowiemy na każde pytanie. Nasi Serwisanci Niezależni również czekają na Państwa zgłoszenia.
Pełna lista z kontaktami znajduje sie na naszej stronie w zakładce Serwis. Są gotowi przyjąć Państwa zgłoszenie i na miejscu udzielić wszelkiej pomocy, aby użytkowane przez Was urządzenia Ulrich pracowały poprawnie przez cały okres użytkowania. Zajmą się utrzymaniem sprawnego stanu urządzeń i instalacji w okresach międzyprzeglądowych.

Tomasz KołodziejczyK
DST Ulrich
serwis@ulrich.com.pl
Tel 22/8110274

No i chyba Panie Tomaszu nie kupię KONDENSICH KOMPRESSOR KO24, a szkoda ?????



Witam przymierzam się do zakupu kotła gazowego i właśnie Ulrich Kondensich KOMPRESSOR wydaje mi się chyba najlepszym wyborem....bardzo dobra cena bogate wyposażenie w standardzie potrojny wymiennik odzyskujący energię ze spalin nie wiem czy jakiś inny kocioł ma taki system, sprawność nawet 109%....może jakieś opinie utzytkowników i fachowców czy to dobry wybór ?
Pozdrawiam

Mam tylko kilka pytań.
ile metrów pan ogrzewa tym kotłem?
i czy był uruchamiany przez serwis autoryzowany?
bo wygląda na to że kocioł nie był wcale regulowany.
pozdrawiam

Witam ponownie,
kocioł chodzi i jest ok. Panie Tomaszu ,pisać to Pan potrafi szkoda jednak że nic z tego nie wynika.Po rozmowie z Panem nic się nie zmieniło.Przykro mi że stałych klientów macie gdzieś i to głęboko. Zostawiłem w waszej firmie sporo kasy (dwa obiekty na Urlich). Ok piec naprawiony ale to nie zmienia faktu iż to kolejna elektronika i kolejny 1000zł wydany. Pana zapewnienia ,iż jest was za mało i jak znajdziecie czas to może coś zrobicie w tej srawie to wszystko na co was stać.Przypominam ,iż Pan sam stwierdził że nie jest to normalne.
Sprzęt jest ok. ale to wy ludzie jesteście do kitu!!!!!!
Myślę ,że gdyby Pan poświęcił więcej czasu na uczciwą pracę a nie na śledzenie wszystkich forów i wypisywanie tych frazesów ,to przyniosło by to wymierne efekty w postaci zadowolonych klientów.
pozdrawiam

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.