273
278
276
226
Strefa ekspertów HVACR

kocioł ulrich ko21 problem z ogrzewaniem

zastanawiam sie nad kotlem urlich i interseuje mnie jak dziala serwis i czy deklaracje powyzej cos daja? Na razie instalatorzy odradzaja urlicha wlasnie z powodu fatalnego serwisu. Jak jest na prawde?

nie wiem jak jest z innymi serwisantami, ale Ulrich-a to ...........jeszcze na dobrego nie trafiłem :)

[quote: ya]zastanawiam sie nad kotlem urlich i interseuje mnie jak dziala serwis i czy deklaracje powyzej cos daja? Na razie instalatorzy odradzaja urlicha wlasnie z powodu fatalnego serwisu. Jak jest na prawde?[/quote]

Gorąco odradzam zakup Urlicha. Użytkuję go 6 lat i od początku są z nim ciągłe problemy.Ciągle coś wysiada, części drogie.A co do serwisu to beznadziejna sprawa przynajmniej w Kielcach.

Firma Ulrich dziękuje za podzielenie się opinią na temat oferowanych produktów , co wydatnie wpłynie na poprawę obsługi naszych klientów . Zrobimy wszystko co możliwe , aby zapewnić Panu/Pani bezawaryjną i długotrwałą pracę urządzenia którego jest Pan/Pani użytkownikiem. Aby spełnić nasze zobowiązania bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez adres mailowy serwis@ulrich.com.pl załączając swój numer telefonu , adres mailowy oraz adres instalacji urządzenia. Skontaktujemy się z Panem/Panią i ustalimy szczegóły naszej pomocy.
Prosimy o pilny kontakt z nami-pomożemy.
Zapraszamy również na naszą stronę www.ulrich.com.pl i zapoznania się z listą Serwisów.

Z poważaniem
Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich

Od wielu lat używam ko21 ogrzewam dom o powierzchni 165m.większych problemów z tym piecem nie miałem . Od samego początku funkcjonowania tego pieca w moim domu wszelkie naprawy , konserwacje przeprowadzam sam. Jest to piec wysokiej generacji , dobrej jakości i przede wszystkim niska cena pieca.

Jak ten kocioł jest polski to ty jesteś chińczyk

Bardzo dobre kotły.Na pewno nie polskie.Serwis to ma troche dziwna polityke, w jakim innym serwisie niema. Z tym wyłączaniem to niemożna tu mętkowac czy to czy tamto, za mało szczegółów. Pozdro.

A i gdzie taki kociołek za 10 tysia można kupic.

do "yo"

Witam,
zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie internetowej.

Serwis_ul

Ludzie!!! Co wy za farmazony tu piszecie! Jeżeli ktoś sie nie zna i grzebie w bebechach kociołkowych to potem są takie tego efekty. Jak coś zepsujemy lub "ztuningujemy"i zrobi sie kuku z kociołkiem to wtedy wzywa sie serwis,tak?Niestety kociołki nowej generacji są jak samochody już w nich sami nie pogrzebiemy od tego jest SERWIS!!!
A serwis? jak każdy inny, albo ma rozum i ma taki kociołek w małym palcu lub ma tylko mózg i tylko gupa rżnie i udaje ,że sie na nim zna i tyle.
A firma Urlich moim zdaniem powinna częściej organizować szkolenia pokreślam SZKOLENIA iście serwisowe co by taki serwisant przychodząc do klienta wiedział co ma czynić,a nie godzine zastanawiać sie co by tu najpierw rozebrać ,a potem na telefonie wisieć dwie godziny wypytując sie gdzie szukać przyczyny awarii......Też mam ulricha i jestem z niego bardzo zadowolony,żadnych problemów z nim nie mam a i z serwisem też.Pan jest kumaty uprzejmie wytłumaczył co sie może dziać z kociołkiem,ustawił go jak należy i teraz to jest bajka....POZDRAWIAM

proszę o pomoc mój ulrich ko 21 mimo tego że jest w trybie letnim
wczoraj podgrzał sobie kaloryfery.
Mam z nim już 5 problem ale największy mam z brakiem serwisanta.
ten który do tej pory go obsługuje nie potrafi dowiedzieć się od 3 m-cy o koszty części zamiennych (ponoć w tej firmie żeby uzyskać jakąś informację to hoho a co dopiero doczekać się na częsci)
może polecił by ktoś jakiegoś fachowca (okolice Piły)

Mam kocioł Ulrich od 6 lat i niestety potwierdzam problemy z kotłem i serwisem zgłaszane wcześniej. Od 2 miesięcy serwisant nie potrafi zdiagnozować i usunąć przyczyny problemów z załączaniem się kotła. Po 2 lub 3 resetach kocioł startuje jak rakieta wyrzucając rurą dym i sadzę. Boje się, że ten piec w końcu się rozwali, a pan serwisant zamiast szukac przyczyny powtarzai, ze winna jest zla jakość oleju opałowego. Tylko kto mi da gwarancję, że nastepna partia oleju będzie lepsza. Tracę już cierpliwość do każdorazowego mechanicznego włączania kotła i to jeszcze z efektami. W takim razie po co jest automatyka?.

Firma Ulrich dziękuje za podzielenie się opinią na temat kotła gazowego Ulrich, co wydatnie wpłynie na poprawę jakości obsługi naszych klientów. Naszym nadrzędnym celem jest bezawaryjna i długotrwała praca urządzeń ULRICH® a co za tym idzie satysfakcja naszych klientów z posiadanych produktów. Biorąc pod uwagę nasze standardy – podana awaryjność jak i czas oczekiwania na serwis odbiegają znacząco od przyjętych przez nas norm. Dlatego też prosimy o przekazanie nam na adres mailowy swoich danych kontaktowych na adres mailowy serwis@ulrich.com.pl załączając w poczcie swój numer telefonu , e-mail kontaktowy oraz adres instalacji urządzenia. Skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie i ustalimy szczegóły naszej pomocy. Zapraszamy również do zapoznania się ze stroną www.ulrich.com.pl, w zakładce "Serwis" znajdziecie Państwo aktualne kontakty do naszych partnerów handlowych i serwisowych.

Z poważaniem,

Tomasz Kołodziejczyk
DST Ulrich
serwis@ulrich.com.pl

najprostszy sposób , wezwać serwis z okolicy zamieszkania, może to być prozaiczna przyczyna , nie zawsze leżąca po stronie kotła. A tak na marginesie kotły sa produkowane w Korei Południowej

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.