Przeglądam ostatnio różne miejsca w sieci i widzę, że witkowski spamuje ostro. prymitywne matoły
Przeglądam ostatnio różne miejsca w sieci i widzę, że witkowski spamuje ostro. prymitywne matoły
na pewno nie polecam kostrzewy jest piecem bardzo awaryjnym, i chyba za bardzo zbajerowanym i oczywiście zbyt drogim to typ chińskiej zabawki ładnej na obrazku a w użytkowaniu już nie, ciągłe awarie z zapalarką, czujnikiem spalin, piec nie nadaje się do palenia drewnem, koszt wszystkich urządzeń elektrycznych mocno przedraża ogrzanie domu
Coś mi się wydaje, że pisał to oddelegowany pracownik serwisu, do którego w związku z tym nie można się najczęściej dodzwonić.
Osobiście czekam już dwa tygodnie na wymianę kolana. Na dworze -4 a mnie przesunięto termin o kolejne 5 dni.
Powodzenia dla wszystkich szaleńców, którzy zdecydują się na firmę kostrzewa
Poczekaj jeszcze z rok albo do pierwszej awarii. Przekonasz się co potrafi firma kostrzewa
Jak można palić owsem w obliczu głodu na świecie. Nie pali się i nie będzie to jest ziarno do jedzenia a nie palenia. Proszę zmienić surowiec a będzie ciepło w domu jak w bani. Pozdrawiam
Tak naprawdę każdy piec, każda firma ma swoich zwolenników i przeciwników. Ważny jest dobór ogrzewania. Ja mam Lazara bo mam blisko serwis, którego na szczęście jeszcze niepotrzebowałem.
Piec Fuzzy Logic eksplodował podczas normalnego użytkowania!!!
Piec zamontowany został 2 lata temu i od tego czasu zużył niecałe 9 t peletu - więc stosunkowo nowy. Piec przechodził coroczne przeglądy, co oznacza że powinien działać prawidłowo. Ostatni przegląd miał miejsce we wrześniu 2014 r. Wielokrotnie zgłaszano autoryzowanemu serwisantowi że gaz wraca do zbiornika mimo to nie podjęto żadnych kroków by naprawić tą usterkę. Serwisant był i stwierdził że zdarza się. Piec był również źle ustawiony przez serwisanta gdyż dużo smoły osadzało się na ściankach i często wyłączał się awaryjnie. Ponadto serwisant wprowadził w błąd użytkowników gdyż mówił że w dwóch górnych klapach pieca nie należy czyścić z sadzy gdyż stanowi to potrzebną izolację dla pieca. Jest to oczywiście nieprawda, gdyż piec należy czyścić również od górnych klap. Inny serwisant który odwiedził nas w celu oceny pieca po awarii potwierdził że piec miał źle ustawione niektóre parametry, co m.in. przyczyniło się co obniżenia żaru w palenisku a w konsekwencji umiejscowienia go bliżej zbiornika paliwa. Mogło się to przyczynić do przedostania ognia do zbiornika, a w konsekwencji do wybuchu.
Kierownik serwisu Kostrzewy, stwierdził, że przyczyną wybuchu była niezamknięta klapa i próbował wmówić to dwóm osobom. Nic bardziej mylnego! Przecież gdyby klapa od zbiornika na pelet była otwarta to nie rozerwało by całego zbiornika, tylko ciśnienie uszło by prze otwartą klapę! Klapa była prawidłowo zamknięta więc rozerwało zbiornik.
Usterka która miała miejsce nie jest zwykłą usterką która mogłaby się wydarzyć z powodu normalnego użytkowania. Był to wybuch zbiornika na paliwo który mógł się przyczynić do utraty zdrowia a nawet życia! Ogromne ciśnienie rozerwało bardzo grubą blachę. W chwili tego wybuchu dwie osoby były w zasięgu tego pieca. Na wyświetlaczu nie było żadnych ostrzegawczych napisów ani mrugania które mogłoby ostrzec o awarii!
Jest to niedopuszczalne aby urządzenie które miało być wygodne bo częściowo zautomatyzowane, przyczyniało się do narażenia zdrowia i życia użytkowników! Jest to również niedopuszczalne aby wadliwy piec, którego nieprawidłowe działanie zgłaszano wielokrotnie i który nie był dobrze ustawiony, nie mógł być naprawiony przez firmę Kostrzewa w ramach gwarancji.
Jesteśmy bardzo niezadowoleni z powodu zaistniałej sytuacji. Jedyne co jest pocieszające to fakt że nikt w tej sytuacji nie stracił zdrowia. Cieszymy się że żyjemy! Firma jednak umywa ręce od odpowiedzialności za wadliwy piec. NIE POLECAM!
NIE POLECAM PIECA!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu 8.01.2015 nastąpiła eksplozja pieca Fuzzy Logic 2 nr 40249. Piec zamontowany został 2 lata przed eksplozją i od nowości zużył niecałe 9 t peletu. Piec przechodził coroczne przeglądy, co oznacza że powinien działać prawidłowo. Ostatni przegląd przed wybuchem miał miejsce we wrześniu 2014 r. Wielokrotnie zgłaszano autoryzowanemu serwisantowi Piotrowi L. że gaz wraca do zbiornika mimo to nie podjęto żadnych kroków by naprawić tą usterkę. Serwisant był i stwierdził że zdarza się. Piec był również źle ustawiony przez serwisanta gdyż dużo smoły osadzało się na ściankach i często wyłączał się awaryjnie. Ponadto serwisant wprowadził w błąd użytkowników gdyż mówił że w dwóch górnych klapach pieca nie należy czyścić z sadzy gdyż stanowi to potrzebną izolację dla pieca. Jest to oczywiście nieprawda, gdyż piec należy czyścić również od górnych klap. Pan Piotr K. który odwiedził nas w celu oceny pieca po awarii potwierdził że piec miał źle ustawione niektóre parametry, co m.in. przyczyniło się co obniżenia żaru w palenisku a w konsekwencji umiejscowienia go bliżej zbiornika paliwa. Mogło się to przyczynić do przedostania ognia do zbiornika, a w konsekwencji do wybuchu.
Pan Wojciech M., kierownik serwisu, kontaktując się z nami dnia 9.01.2015 na pół godziny przed zamknięciem biura, stwierdził, że przyczyną wybuchu była niezamknięta klapa i próbował wmówić to dwóm osobom. Nic bardziej mylnego! Przecież gdyby klapa od zbiornika na pelet była otwarta to nie rozerwało by całego zbiornika, tylko ciśnienie uszło by prze otwartą klapę! Klapa była prawidłowo zamknięta więc rozerwało zbiornik.
Usterka która miała miejsce nie jest zwykłą usterką która mogłaby się wydarzyć z powodu normalnego użytkowania. Był to wybuch zbiornika na paliwo który mógł się przyczynić do utraty zdrowia a nawet życia! Ogromne ciśnienie rozerwało bardzo grubą blachę. W chwili tego wybuchu dwie osoby były w zasięgu tego pieca. Zaniepokojeni dziwnymi dźwiękami podbiegliśmy do pieca, a na wyświetlaczu nie było żadnych ostrzegawczych napisów ani mrugania które mogłoby ostrzec o awarii! Po usłyszeniu głośnego zgrzytu metalu uciekliśmy od pieca w ostatniej chwili i w tym momencie nastąpiła eksplozja!
Jest to niedopuszczalne aby urządzenie które miało być wygodne bo częściowo zautomatyzowane, przyczyniało się do narażenia zdrowia i życia użytkowników! Jest to również niedopuszczalne aby wadliwy piec, którego nieprawidłowe działanie zgłaszano wielokrotnie i który nie był dobrze ustawiony, nie mógł być naprawiony przez firmę Kostrzewa w ramach gwarancji.
Jesteśmy bardzo niezadowoleni z powodu zaistniałej sytuacji. Jedyne co jest pocieszające to fakt że nikt w tej sytuacji nie stracił zdrowia. Cieszymy się że żyjemy! Chcemy zyskać tylko to co się każdemu klientowi należy - prawidłowo działający produkt, a my takiego nie mieliśmy.
Widzę że piece Wam działały. Miałbym takie pytanie odnośnie opału. Jaki pellet wrzucaliście do tego pieca??
Akurat w kwestii wyboru kotła,który spełni Twoje wymagania oraz jednocześnie nie zrujnuje finansowo- możemy pomóc,zajmujemy się nimi na co dzień,
także palimy pelletem i ekogroszkiem ale u nas jest kocioł c.o z Piecbud, odpowiedni nam doradzono do powierzchni domu. Z podajnikiem ślimakowym więc i nie jest kocioł tak wymagający
piec Kostrzewa zgodnie z opinią kierownika serwisu musi mieć dopływ niezmiennego prądu bez przerwy, czyli w obecnych warunkach nie nadaje się nigdzie. Wszędzie na świecie są wyłączenia prądu. Jako ciekawostka Pan Wojciech nie zna instrukcji obsługi. Cały wysiłek firmy skupia się na zbyciu klienta.
Piec firmy Kostrzewa Twin Bio Luxury działa u mnie bez zarzutu. Wykonany bardzo solidnie, dobrze zaizolowany-nie przepuszcza ciepla na zewnątrz, zwiększając przy tym swoja wydajność i na pewno oszczędność.Z serwisem nie ma problemu, dzwonie i odpowiadają na moje pytania. Nigdy nikt nie próbował mnie zbyc. Mamy 2017r i a pierwszy wpis jest sporo lat wstecz wiec zapewne wiele sie zmienilo. Mój piec jest w pełni zautomatyzowany. Obsluga przez "maly komputerek", badz telefon, tylko trzeba pobrać odpowiednia aplikacje. Sypie pelet kazdej jakości. W sezonie grzewczym spalam w nim okolo 5 ton peletu do ogrzania 140m ocieplonego domu. Gabaryty pieca sredniej wielkosci, slychac jak zsypuje się pelet do palnika., ale jest to w miare ciche.Jestem zadowolony. Polecam
Łuki możesz podać kontakt jakiś do siebie ? chce własnie zakupić taki piec i przy okazji chciałbym się zapytać użytkownika co o nim sądzi.
Witaj. Mogę podać do siebie meila, bo to chyba będzie najbardziej trafne rozwiązanie. Najwięcej informacji na temat tego kotła otrzymałem od zaprzyjaźnionego serwisanta, który pracuje w tej firmie, więc po prostu doradził mi jaki kocioł kupić. Interesowało mnie coś porządnego i bezawaryjnego. Poza tym można wejść na stronę producenta Kostrzewa i poczytać o wszystkich modelach pieców (albbo wpisać w google nazwę KOSTRZEWA i wyskoczy ich stronka, kontakt). Można również zadzwonić do handlowców i dopytać o szczegóły dotyczące pieca. W razie pytań oczywiście odpowiem. Mój e-mail: lukaszczerep@wp.pl Pozdrawiam
Tematy na forum