316
305
Strefa ekspertów HVACR

serwis Clima Produkt

witam!
Czy to, że w strukturach firmy Clima Produkt brakuje czegoś takiego jak serwis to tylko moje odczucie czy ktoś ma podobne wrażenie? Totalny brak reakcji na zgłoszenia reklamacyjne. I nie chodzi tu o to, że ja jestem niecierpliwy i wymagam reakcji w ciągu 24 godzin bo czekam na usunięcie awarii od zeszłego roku. Możecie mnie oświecić o co tu chodzi? Czy ktoś widział ostatnio jakiegoś serwisanta firmy Clima Produkt? Czy ktoś z Was ma podobne, bolesne odczucia związane z tym fragmentem działalności Clima Produktu?
pozdrawiam

A od kiedy to konkurencja kupuje w CP centrale ?
Boli jak sprzątną sprzed nosa jakiś temat, nie?
Pozdrawiam.

witam!
Widzę Gnom, że chyba chciałeś zabłysnąć, ale trochę Ci nie wyszło. Poszedłeś po najmniejszej lini oporu i przyjąłęś, że podjąłem na forum niezdrowa walkę z konkurencją. Clima Produkt nie jest dla mnie konkurencją lecz tylko niesolidnym dostawcą, który z bliżej nie znanych mi powodów olewa mnie jako uzytkownika swoich urządzeń będących na gwarancji. Nie należę do nerwowych osób, ale działanie serwisu tej firmy kilkukrotnie wyprowadziło mnie z równowagi.I dlatego uważam, że nie nalezy chować głowy w piasek, bo strusiem nie jestem. Z jednej strony bardzo mnie ciekawi czy takie działanie serwisu Clima Produkt to standart na chwilę obecną, z drugiej jest to sygnał dla innych, niezorientowanych, że coś jest na rzeczy i że przed wejściem w bliższe interesy z tą firmą przydałoby się chwilkę zastanowić.
pozdrawiam

pozdrawiam szefostwo serwisu firmy Clima Produkt i proponuję zrobić mały remanent w zgłaszanych przez uzytkowników a ślamazarnie usuwanych awariach.

Uwierzę jeśli:
1. Podasz namiary na obiekt, gdzie jest zamontowana tak aby mógł być łatwo zidentyfikowany przez CP
- gwarantuje to, że nie zmyślasz kompletnie
- jest formą nacisku na przyspieszenie działań CP w celu rozwiązania problemu (no bo czemu innemu miałoby to służyć)
2. Opiszesz, na czym polega problem z serwisem. - żeby nie okazało się, że wymagasz od producenta darmowej usługi, która ewidentnie ci się nie należy (np. darmowa wymiana filtra)
Na razie jak w tytule.
Za dużo na tym forum jest tak zwanych "życzliwych", co "dla dobra ogółu" krytykują ogólnie całe firmy a nie konkretne przypadki.

To ciekawe dlaczego CP nie podaje namiarów na serwisy na swojej stronie www?

Dla CP te info sa utajnione .Jeżeli kupiłeś produkt tej firmy sugerując się ceną to podjąłeś decyzję ,że bez umowy masz świadczć sobie serwis . Gdzieś ta kasę trzeba znaleść .Ktoś da a inny weżmie czysta fizyka

Gnom, nie mam zamiaru nikomu tłumaczyć się na forum. Nie ma zamiaru za pomocą forum prosić CP o przyjazd i naprawę ich zepsutych od zeszłego roku rządzeń. Co należy do obowiązków użytkownika urządzeń wentylacyjnych doskonale wiem. Jak się dobrze wczytasz w to co napisałem to zauważysz, że powodów pojawienia się tego wątku na forum jest kilka:
1. moja ciekawość czy mój przypadek jest wyjątkiem w sprawnie działającej machinerii serwisowej CP czy raczej to standart.
2. wysłanie ostrzegawczego sygnału do potencjalnych klientów tej firmy, że coś się niedobrego dzieje w temacie obsługi serwisowej urządzeń produkowanych przez CP.
3. mam ( byc może złudną) nadzieję, że wątek ten podniesie ciśnienie osobie/om odpowiedzialnym za ten kawałek działalności CP i dotrze do nich, że olewanie klientów jest początkiem końca, no bo kto w końcu będzie chciał kupować urządzenia do naprawy których serwis fabryczny jakoś się nie kwapi.
Oczywiście w dalszym ciągu możesz uważać, że to wszystko jest wyssane z palca, ale jest mi to najzwyklej obojętne.
pozdrawiam

Jak to się odmienia czytając to co pisze Gnom, hmmm:
Clima Product - Cepelia - Gnom :)
tia... ale się Gnom "zaparzył"...

Do "Pogramcy Gnomów"
Może Gnom lubi tanie wyroby jednorazowe, takie jak .... z Cepelji ;)
To pewnie stąd skrót CP

Pedro czekamy na atak CP Groma...
My Pierwsza Brygada ;)

a ten swistak zawija w te sreberka i zawija;]

Świstaki i #1 Brygada do atakuuu....

Wstyd koledzy !!!, zbaczacie znacznie z tematu.
Solidaryzuję się z opinią Gnoma.
Uważam temat za "podpuchę"

Jasne ... podpucha. Każdy producent tak mówi, nie mów bo teksty Gnoma to tak trochę nie na miejscu, jak facet mówi prawdę do wogóle ... NO COMENTS. Tak jakby klient nie mógł negatywnej opinii o produkcie, oj nieładnie, BARDZO nieładnie

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.