witam !
Wydawało mi się, że mój ostatni post był dość przejrzysty. Pozwolę sobie powtórzyć z niego dwa zdania "...nie mam zamiaru nikomu tłumaczyć się na forum. Nie ma zamiaru za pomocą forum prosić CP o przyjazd i naprawę ich zepsutych od zeszłego roku rządzeń...". Jesli kompetentni ludzie z CP bywają na forum to jakiekolwiek dane, które miałbym tu podawać są zbędne. Przecież CP dobrze wie jakie zgłoszenia do nich trafiły i których problemów z ich urządzeniami do tej pory jeszcze nie zlikwidowali. Z całym szacunkiem dla osób pragnących mi pomóc, nie wydaje mi się zasadnym wprowadzać Was w szczegóły bo i tak nie macie żadnego wpływu na działanie serwisu firmy CP. Dwukrotnie już pisałem, że celem powstania tego wątku była chęć ostrzeżenia innych przed "sprawnym" serwisem firmy CP, a tym samym cała firmą CP (no bo niby po co kupowac urządzenia, które w przypadku awarii długi czas stoją bezużyteczne) jak i również chęć uświadomienia firmie CP ( i innym działającym podobnie),że działając w ten sposób kręcą bicz na siebie bo w obecnych, medialnych czasach złe wieści rozchodzą się szybko i na dość szerokim obszarze ( co umozliwia m.in. to forum). Z mojej strony temat uważam za zamkniety.
pozdrawiam