310
313
305
Strefa ekspertów HVACR

Kostrzewa do wymiany!!!

czy ktos wygrał z serwisem Kostrzewy?Mam duze problemy z piecem i nie wiem jak juz to rozwiązac i powoli gwarancja sie kończy.

U mnie problem podobny, ale dopiero będę reklamować kocioł. Jeśli ktoś już to robił to proszę o radę

Napiszcie więcej na temat problemów, bo ja też reklamuję. Od początku mam problem ze spalaniem, a serwis się na mnie wypiął, i nie reagują, więc zwracam sprzedawcy.

W razie problemów proszę o kontakt z naszym działem serwisowym telefonicznie (087 4285351) lub drogą elektroniczną (serwis@kostrzewa.com.pl).

napiszcie w czyn leży problem.Nie wierzę ,ze trzy kotły
i wszystkie żle działają.

witam
mam piec kostrzewy pellets plus 25kw od niecałego roku, zeszły sezon paliłem eko groszkiem było prawie ok, tylko co z tego ze kiedy zasypie cały podajnik mam spokój z dosypywaniem na tydzień, ale za to musze wybierac popiół co 2-3 dni, wogóle bez sensu że producent deklaruje ze wystarczy raz na tydzien zajrzeć do kotłowni, na obecny sezon postanowiłem zaopatrzyc się w pellet gold, który rozprowadza firma ekopal z pisza, którą poleca producent kostrzewy, serwisant przestawil piec na pellet i uwieżcie mi dopiero zaczeły sie problemy z piecem, przynajmiej raz w tygodniu slimak się blokuje i piec staje w miejscu, serwis tłumaczył sie tym ze pelet może byc wilgotny, albo że slimak jest zle wypoziomowany, albo że dodano za duzo kleju podczas produkcji peletu, który tak poleca sam producent pieca, pisze ze jest on specjalnie do kotlo tego typu, serwisant do ktorego dzwonilem powiedzial mi zeby czyscic palnik co 7 dni, ok ale wydaje mi sie ze problem jest też w kolanie podajnika zbiera sie w nim pył z peletu ktory blokuje slimak jedynym rozwiazaniem jest wyciagniecie slimaka i przeczyszczenie tej rury w której jest ślimak, podsumuwujac wnioski same sie narzucają, zanim wybierzecie kocioł pellets plus firmy kostrzewa zastanówcie sie nad tym produktem dwa razy zanim dokonacie zakupu bo ja gdybym dzisiaj mial kupic jakis piec to na 100% nie kupilbym tego kotła na dzień nie polecam firmy kostrzewa ani firmy ekopal!!!!!!NIE POLECAM!!!!!

Szanowny Kliencie proszę nie wyciągać pochopnie wniosków.
Z tego co wiem nie zgłosił Pan nam tego problemu - a wystarczy tylko zadzwinić napewno pomożemy.
Goldpellets to najlepsy pelet w Polsce gwarantuję.
Osoba - "serwisant" która rzekomo wypowiadała te słowa jest w błędzie.
Czy próbował Pan dzwonić na naszą infolinię serwisową -też chyba nie :)
Proszę o pdanie numeru tel. serwis@kostrzewa.com.pl

Proszę o podanie telefonu serwis@kostrzewa.com.pl napewno oddzwonimy.

dział techniczny Kostrzewa

Do użytkownika Marek : proszę o podanie telefonu serwis@kostrzewa.com.pl napewno oddzwonimy.

dział techniczny Kostrzewa

na czym polegają Twoje problemy z tym kociołkiem?Ja walczyłem z nim przez rok,ale już już go rozgryłem.Chętnie pomogę.Zadzwoń tel 608284963

mogępomóc jedynie w ustawienich palnika,bo na instalacji orientuję się słabo

awaria została zgłoszona około 3 tyg temu serwisu jak nie było tak nie ma na szczescie jak napisał tomek chyba rozgryzam kocioł i firme kostrzewa

Użytkowniku Marek, nistety w dalszym ciągu nie wpłynęło twoje zgłoszenie reklamacyjne. To niemozliwe że od trzech tygodni tej sprawy nie załatwił. Każde zgłoszenie jest rejestrowane.

serwis@kostrzewa.com.pl

kotły węglowe to porażka!

Wejdź na www.kostrzewa.com.pl do działu forum - tam możesz spokojnie zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi.
Swoją drogą napisz chociaż konkretnie co się dzieje.Może uda się pomóc.

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.