323
305
309
317

Testujesz - decydujesz

Firma KOSTRZEWA, lider w krajowej produkcji kotłów na pelet, oferuje bezpłatne testowanie wybranego urządzenia grzewczego we własnym domu przez okres 7 dni.

Testujesz - decydujesz

[attach=attach1] Testujesz - decydujesz[/attach]


WYPRÓBUJ BEZPŁATNIE NAJNOWSZE TECHNOLOGIE!


PIERWSZA TEGO TYPU OFERTA NA RYNKU…
Kierując się troską o maksymalną satysfakcję klientów, firma KOSTRZEWA przygotowała nową atrakcyjną propozycję dotyczącą sztandarowych produktów firmy: Mini Bio, Pellets 100 oraz Platinum Bio [1]. Urządzenia te reprezentują najnowsze trendy w technologii spalania biomasy. Aby przełamać nieufność wobec nowych rozwiązań technologicznych i umożliwić zapoznanie się z nimi proponujemy bezpłatny tygodniowy okres próbny- w czasie którego użytkownik zdąży zapoznać się z obsługą kotła i jego pracą. To jedyna tego typu propozycja na rynku, tym samym firma KOSTRZEWA po raz kolejny wyznacza nową jakość sprzedaży i obsługi klienta.

NOWA JAKOŚĆ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA…
Unikalna szansa bezpłatnego przetestowania kotła wydatnie wpływa na minimalizację ryzyka zakupu niezadowalającego urządzenia. Jeżeli eksploatacja kotła z jakiegokolwiek powodu nie spełni oczekiwań, będzie można je zwrócić bez żadnych dalszych zobowiązań. Wierzymy jednak, że wysoka jakość naszych produktów i łatwość obsługi, w połączeniu z atrakcyjną ofertą cenową, zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów.

NAJNOWSZE TECHNOLOGIE…
Oferowane urządzenia pozwalają na spalanie szerokiego zakresu paliw (pelet, owies, drewno) w sposób ekonomiczny i ekologiczny. Ich praca jest niemal automatyczna (wymagają jedynie okresowego dosypywania paliwa i usuwania popiołu), a zastosowane rozwiązania technologiczne (sonda lambda, metoda regulacji Fuzzy Logic II generacji) pozwalają na osiągnięcie znacznych oszczędności paliwa i energii.


Komentarze

Kuba

NIE POLECAM!!!! z pieca byłem zadowolony tylko 2 lata. Gdy skończyła się gwarancja zaczęły się problemy. Pierwsza naprawa problem z dmuchawa. koszt 500 zł czyli wymontowanie głównego modułu przez autoryzowanego serwisanta i odesłanie go do firmy Kostrzewa.czas oczekiwania 4 miesiące!!!. Nie mogłem tak długo czekać więc kupiłem nowy moduł. Koszt 1100+600 montaż modułu i ustawienie. Po dwóch miesiąca sprawa się powtarza nowy moduł do naprawy bo nie działa zapalarka. W tym czasie przychodzi z naprawy pierwszy moduł. Montaż już we własnym zakresie po instruktażu serwisanta. Był aktualnie na urlopie i musiałbym czekać 2 tyg Po dwóch miesiącach znowu to samo tym razem problem z termoparą. Nowego modułu nie chcą naprawić w ramach gwarancji ponieważ uszkodzenie jest spowodowane wzrostem napięcia w sieci. Dodam, że zaraz po pierwszej naprawie wyposażyłem piec w stabilizator napięcia wraz UPS. Czyli o wzroście napięcia nie ma mowy. Jestem wykończony. Wodę grzeje prądem a dom ogrzewam kominkiem. A serwis ma to w czterech literach. Dziś zgłosiłem naprawę pieca przez serwis fabryczny(jest to ponoć coś innego niż serwis autoryzowanego serwisanta) czas oczekiwania na odpowiedź 3 tygodnie + naprawa pewnie znowu modułu 3 miesiące). Nie polecam. Jest wiele innych pieców tańszych, niz te dziadostwo za prawie 18k.

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.