265
269
226
Strefa ekspertów HVACR

Głośna wentylacja?!

Witam, w temacie wentylacji jestem kompletnym laikiem wiec proszę o wyrozumiałość. Od niedawna mieszkam w nowym mieszkaniu w bloku na ostatnim (trzecim) piętrze i mam problem z odgłosem pracujących wentylatorów, który dobiega z kratek wentylacyjnych. Najgłośniej jest w toalecie, po wejściu do toalety czuć jak powietrze jest zasysane do kratki wentylacyjnej. Dźwięk pracującego wentylatora słychać na przedpokoju. Czy można coś z tym zrobić? Dodam, że w kuchni wentylator pracuje dużo ciszej. Wentylatory pracują 24 godziny na dobę, nie mam możliwości wyłączenia ich. Może są jakieś normy, które określają głośność w przypadku takiej wentylacji. Z góry dziękuję za wszelką pomoc

http://www.ciop.pl/1363

musisz to zglosic do administracij budynku ktora musi skontaktowac sie z firmoa ktora dobierala wentylatory do tej grawitacji i maltretuj ich o tlumiki!!! znam temat z zycia u mojej babci tez tak bylo zrobilem maly zament i tlumiki zalozyli!!!pozdrawiam!!!

K

Ok dzięki za poradę, właśnie jestem na etapie pisania pisma zobaczymy, co to pomoże.

powyższy pomysł aby gnębić jest doibry chociaż jak błąd popełnił projektant, a nie Wykonawca, to niech projektant płaci z OC za nieróbdztowe i niewiedzę. Niestety nie ten ma racje, kto się zna na rzeczy, ale ten kto da najniższą cenę ofertową. Współóczuję użytkownikom, architektom i wykonawcom. Jak nie wiecie czy projekt jest dobrze zrobiony, to zamówcie za 700PLN+VAT opinie na temat projektu , który w obecnych czasach jest robiony przez dzieciaków ze studiów, handlowców albo "Alibabe i 40 rozbójników". Zanim zapłacicie za spieprzony projekt sprawddzie go przez rzetelnego projektanta, za parę gównianych groszy, bo potem 5 razy tyle wydacie na swoje nerwym, przeróbki, itd, aby naprawić partactwo studenta.