273
274
226
276
Strefa ekspertów HVACR

Czy tak to bedzie funkcjonowac ???

Witam, czy tak podlaczony system wywiewny zadziala??? (przepraszam z gory za wyglad obrazka ale malowalem go na szybko :D :) )
[img]http://img44.imageshack.us/img44/7149/scan0002x.jpg[/img]
[url]http://img194.imageshack.us/img194/8186/scan0002tte.jpg[/url]
Na obrazku:
1). to anemostaty badz kratka wywiewna ( w lazience 2 szt.)
2). kolanko
3). wentylator np. wentylator kanalowy TD-100/160
Przewody wentylacyjne gietkie okragle 100mm montowane przy brzegu sufitu i sciany, prowadzone poziomo az do ujscia za wentylatorem, zakonczone kratka wylotowa na zewnetrznej scianie budynku.
Nawiewniki scienne w dwoch pokojach na wysokosci gornej krawedzi okna.
Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o kwestie wentylacji a ze w domu nie ma zadnych kratek wywiewnych/kanalow wentylacyjnych to prosilbym o rade jak zrobic wywiew z powyzszych 3 pomieszczen???