273
274
226
276
Strefa ekspertów HVACR

Co sądzicie o piecach Biadała?

Jestem użytkownikiem pieca KWM-SGR 38 prod.2008. Totalna porażka najpierw zepsuł się sterownik, a teraz dziury jak by ktoś wiercił w nim od środka.
Chciałem zaoszczędzić to teraz mam za swoje.Znajomy ma piec z podajnikiem już 9 rok i tam rdzy nie widać.Dodam, że zawory są założone nie chodził na tem.30-40st.Jutro dzwonię do serwisu tylko najgorzej ,że gwarancje posiałem gdzieś.Zobaczymy czy to poważna firma i uzna ją.

Hej, też miałem taki problem że coś się uszkodziło jednak że ja jestem laikiem to od razu skierowałem się do serwisu. Na szczęście znaleźli sami moje zamówienie jako że nie miałem gwarancji bo gdzieś się zgubiła i powiem ci fachowo podeszli do sprawy. Zobaczymy jak u cioebie

Niestety tak jak myślałem gwarancji nie uznali ponieważ nie mam karty i dowodu zakupu.A poza tym dowiedziałem się że 8 lat jest gwarancji na spawy a nie na blachę.Krótko mówiąc nie kupujcie z tej firmy pieca lepiej wybrać inną bardziej znaną i która wykonuje produkt z takiego materiału jak opisuje. W wielu wypowiedziach piec kończył żywot po 5-6 latach.Dziwne że gwarancja się kończy i piece zaczynają tracić szczelność .
Prawie 8000 poszło przez niecałe 6 lat użytkowania pieca.Nigdy więcej produktów P.Biadały TOTALNY SZAJS.

O szit! to faktycznie lipa.. a niew ogli znalelesc twoich papierow ? ile minelo bo moze nie doczytalem. Ja nie mialem zadnych problemow a powiem ci ze se stresowalem. lipa ze nioc nie pomogli bo nawet mogli jakos odplatnie albpo cos. czyli szukasz innego serwisu?

O matko, zerknęłam z ciekawości bo się z mężem zastanawialiśmy czy kupić od Biadały piec , całe szczęście że wybraliśmy Piecbud jednak jak czytam jakie macie z nimi doświadczenia ...

Kotły z Piecbudu faktycznie niezłe ponoć- znam ze 3 osoby co je mają i grunt ze nie narzekają , cenowo też przystępne szczególnie w porównaniu