szumi , po co te brzydkie epitety do odpowiedzi na twoje pytanie. Ktoś musiał tobie zainstalować ten klimatyzator . Ktoś także pobrał wynagrodzenie za montaż. Dlaczego sie nie skontaktujesz z dostawcą i tymi co montowali. Przy zakupie klimatryzatora otrzymujesz gwarancję , więc problem żaden , wystarczy zadzwonić.Jak potrzebujesz porady prawnej to zgłaszasz się do pana(pani)mecenas ,płacisz i masz. Ból zęba , to idziesz do dentysty , płacisz i masz usługę i po bólu.Jak korzystasz z agencji uciech w Warszawie i nabawiłeś sie zaskrońca to idziesz do lekarza , płacisz i po sprawie. Taka prezerwatywa to też gwarancja a bez to się szroni . A więc jesli coś jeszcze napiszesz brzydkiego to się wcześniej zastanów. Panowie serwisanci to osoby które mają odpowiednie wykształcenie , doswiadczenie zawodowe , specjalizację itp. To także ludzie którzy mają na utrzymaniu dzieci , kochanki , żony, także muszą płacić podatki i wreszcie muszą z czegoś żyć.
Miłego dnia i zadzwoń do serwisu.