273
274
276
226
Strefa ekspertów HVACR

nauka projektowania

Witam,
tak się zastanawiam..Otóż pracuję w branży już kilka lat, jednak chciałabym nauczyć się projektowania. Myślicie,że jest szansa żeby mnie ktoś dokoszlił tzn. mogłabym po godzinach obecnej pracy lub w weekendy . Oczywiście autocad znam, wykształcenie też mam profilowe, Niestety projektowaniem się nie zajmuje:(...Pozdrawiam,

Jasne ze sie da. Ale nie warto. Projektowanie wymaga wielkiej wiedzy, a nikt nie chce za to dobrze placic. Strata czasu generalnie. Lepiej isc w handel.

A gdzie Pani pracuje obecnie i skąd Pani jest?

Jak zawsze na kolegów z branży mogę liczyć;) dzięki za odpowiedź. Wiem ile mogłabym zarobić przy projektowaniu (szczególnie na początku..) dlatego nie chce zmieniać obecnej pracy w handlu..Zreszta nawet lepiej się do tego nadaję, kontakt z ludzmi etc. Projektowania chciałabym się nauczyć hoobystycznie,tak tak moja praca to moje hobby oraz żeby poszerzyć horyzonty to wszystko:) Wiem,że do projektowania niezbędna jest duża widza i doświadczenia., Zdaję sobie sprawę,że urpawnień projektowych nie zrobię. A skąd jestem - ze stolicy.

Poruszyłaś temat, nad którym ja również zastanawiam się od lat... A to dlatego, że pracując w handlu uwierają mnie pewne rzeczy. Projekty wentylacji są robione bardzo niedokładnie i pobieżnie. Czasami trudno to wyceniać. Stąd też myśl o naprawianiu świata :-)
Rozmawiałam z projektantami - większość nie narzeka na słabą kasę. Wiadomo - początek nie jest rewelacyjny...
Teraz wchodzi z rozmachem rekuperacja.
Może coś się zmieni? Może domkowiczom trzeba będzie robić więcej projektów wentylacji????
Chętnie wczytam się w sugestie zaglądających TU kolegów z branży.
Może ktoś nas DWIE poprowadzi za rączkę? :)
pozdrawiam

Ewelaa raczej koledzy nas coś nie chcą poprowadzić za rączki bo zamilkli;( Może się konkurencji obawiają,że jeszcze za dużo się nauczymy;)

Pewnie się obawiają ;-)
A czy już sobie jakoś poradziłaś z tematem?
pozdrawiam