Gość: Marek Lazar
2011-11-06 22:04
problem z wentylacja mieszkanie w UK
Mam problem z wentylacja. Mieszkam na stale w UK, niedawno przeprowadzilismy sie do nowego mieszkania, ale niestety tutaj zaczely sie pojawiac problemy. Tak jak wspomnialem jest to nowe mieszkanie, parterowe a w nim: sypialnia, pokoj dzienny z aneksem kuchennym, lazienka z wc.
W sypialni jest jedno okno, w pokoju dziennym rowniez jedno duze okno, natomiast aneks kuchenny jest jakgdyby po przesiwleglej stronie od okna w pokoju dziennym.
W mieszkaniu nie ma wentylacji grawitacyjnej, jest tylko wiatrak w suficie w aneksie kuchennym i lazience...
Jak dobrze rozumiem jego zadaniem jest odciaganie powietrza a dokladniej co2, problem pojawia sie ze nie ma zadnego wlotu swiezego powietrza. Okna mozna otwierac tylko poziomo, wiec gdy jestesmy w domu uchylamy okno, ale i tak nie daje to rezultatow. Natomiast gdy wychodzimy do pracy nie ma mozliwosci zeby okna zostaly otwarte z wiadomych wzgledow (parter), wiec mieszkanie nie ma zadnej wentylacji.
Ogolnie caly czas jest duchota w mieszkaniu i ponad 25 stopni, w lecie nawet ponad 30....

Da sie cos z tym zrobic czy szukac innego.... ???
Gość: jack
2011-11-09 08:37
Re: problem z wentylacja mieszkanie w UK
należałoby zamontować na stałe w ramach okiennych nawiewniki i po kłopocie
Gość: Marek
2011-11-12 03:16
Re: problem z wentylacja mieszkanie w UK
Jakie nawiewniki? Podaj jakies linki prosze
Gość: jack
2011-11-16 08:45
Re: problem z wentylacja mieszkanie w UK
np firmy helios ,aereco
Gość: Marek
2011-11-18 23:23
Re: problem z wentylacja mieszkanie w UK
Nawiewniki sa juz zamontowane na oknach...
Nie zdaja niestety rezultatow...
Moze to dlatego, ze zaslaniaja je zaluzje poziome (niestety nie da sie ich pominac mieszkajac na parterze)....

W kuchni zamontowany jest wywiewnik Unity CV100 firmy Greenwood, ktory chodzi strasznie glosno, az tak ze na noc trzeba go wylaczyc, bo nie da sie inaczej zasnac....

Masz moze ktos jeszcze jakies inne pomysly?