WE CARE ABOUT AIR nowym motywem przewodnim Grupy Klima-Therm.
Grupa Klima-Therm to 8 spółek w 6-ciu krajach. Nowa strona www.ktg.pl to wszystko w jednym miejscu. Prócz unowocześnionej strony, zmianie graficznej, użytkownicy znajdą również na niej pełne portfolio wszystkich marek produktowych dostępnych w Grupie Klima-Therm. Ponadto wzbogacono ją o materiał filmowy oraz bazę najważniejszych publikacji związanych z działalnością organizacji.
Wdrożenie nowej strony to wielki krok w przód, ponieważ nowa witryna to wizytówka całej organizacji, czyli 8 spółek w 6-ciu krajach.
Przypomnijmy, że Grupa Klima-Therm działa:
- w Polsce (Klima-Therm S.A., Klimor S.A., FG Poland S.A., EURO-CLIMA Sp. z o.o., G.A.S. Sp. z o.o.)
- w Szwecji (FG Nordic AB)
- w Finlandii (FG Finland OΫ)
- w Estonii (FG Baltics OÜ)
- na Litwie (FG Baltics OÜ)
- na Łotwie (FG Baltics OÜ)
Witryna zawiera również przegląd wszystkich brandów produktowych w ramach portfolio rozwiązań klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oferowanych przez Grupę Klima-Therm, na czele z flagowymi markami urządzeń tj. FUJITSU, Klimor oraz Klima-Therm by CLINT.
- Nowa strona internetowa Grupy Klima-Therm ma przede wszystkim za zadanie unaocznić skalę naszego działania jako lidera branży HVACR poprzez nowoczesną w formie, syntetyczną prezentację powiązanych ze sobą firm i marek – komentuje Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm, i dodaje, - Swoistą klamrą spinającą wszystkie nasze spółki – zarówno polskie, jak i zagraniczne – jest spójna filozofia działania zawarta w haśle „We Care About Air”, które jest nowym mottem Grupy Klima-Therm i zarazem motywem przewodnim nowo powstałej strony. To troska o jakość powietrza i komfort człowieka stanowi esencję tego, czym z sukcesem zajmujemy się od blisko 20 lat. Powietrze jest naszą pasją i siłą napędową do dalszego, zrównoważonego rozwoju wszystkich spółek w ramach Grupy Kapitałowej Klima-Therm.
Rozszerzenie zawartości strony ktg.pl i koncentracja wokół nowego claimu korporacyjnego „We Care About Air” to nie jedyne zmiany na witrynie. Strona otrzymała zupełnie nowy, atrakcyjny wygląd zaprojektowany w oparciu o najnowsze trendy graficzne w marketingu internetowym tj. np. mechanizm dynamicznego przeglądania treści poprzez płynne nakładanie się elementów graficzno-tekstowych. Witrynę wzbogaca materiał filmowy zamieszczony na stronie głównej oraz baza najważniejszych publikacji związanych z działalnością Grupy Klima-Therm. Strona została przygotowana w dwóch językach – polskim i angielskim. Pomysłodawcą i wykonawcą projektu jest dział marketingu Grupy Klima-Therm.
Zobacz też:
Wywiad z Prezesem EURO-CLIMA, Wojciechem Białasem