265
226
269
Strefa ekspertów HVACR

Przykladowy projekt klimatyzacji lub wentylacji domku jednorodzinnego

Witam potrzebuje przykladowy projekt z klimatyzacji badz wentylacji domku jednorodzinnego, oraz prosze o podpowiedz z jakiej literatury kozystac aby cos takiego wykonac, gdyz jestem samoukiem z gory dziekuje

hehe ale z ciebie koleś

np. Jones "Klimatyzacja", ASHRAE HANDBOOK
jak to przetrawisz to sam z pewnoscią zaprojektujesz sobie klimatyzację.
mi by się jednak nie chciało, wolałbym zlecić.

A może Paweł chce mieć dobrze zrobine...?

A może Paweł chce mieć dobrze zrobine...?
Czyli siebie nie polecasz? Podaj Pawłowi swój telefon, żeby przypadkiem do Ciebie nie zadzwonił (bo przecież on chce mieć dobrze zrobione).

ja tez to robie i znalazłem taki projekt na www.rekuperatory.pl

Tam też znalazłem łączenie wentylacji z ogrzewaniem kominkiem, pokrzywione i zbyt rozbudowane, satawiające zbyt duży opór gruntowe wymienniki ciepła i wiele innych śmiesznych rzeczy...

Tomku przecież pacjent oisze , że chciałby dobrze a ty radzisz...

Jest mnóstwo książek. Jednak jest tam zbyt mało praktycznych uwag dotyczących projektowania wentylacji, szczególnie mechanicznej bo grawitacyjna jest kiepska!
Jeżeli masz koncepcję lub chciałbyś zastosować model wentylacji mechanicznej skontaktuj się z firmą Dospel. Oni wykonują takie projekty - są bardzo dobre i sprawdzone.
Ciao

http://www.pro-vent.com.pl/domek_projekt.php

dziekówa za wszystko juz sie doksztalcam:) to nie jest nawet takie skomplikowane narazie:) w razie klopotow bede sie jeszcze Was pytal

Tam też znalazłem łączenie wentylacji z ogrzewaniem kominkiem, pokrzywione i zbyt rozbudowane, satawiające zbyt duży opór gruntowe wymienniki ciepła i wiele innych śmiesznych rzeczy...
Zapewne policzyłeś, sprawdziłeś? A może tylko podgryzasz konkurencję? :->