273
274
276
226
Strefa ekspertów HVACR

Praktyki wakacyjne

Jestem studentem 3 roku Inżynierii Środowiska na Politechnice Warszawskiej, specjalność COWiG (Ciepłownictwo, Ogrzewnictwo, Wentylacja i Gazownictwo), byłbym zainteresowany odbyciem praktyk najlepiej w biurze projektowym. Jeśli ktoś ma jakiś kontakt do takowego biura, lub byłby zainteresowany moją ofertą proszę o kontakt: (0)660712864, lub drogą elektroniczną na adres standardowy@gmail.com

A podobno Politechnika Warszawska poziomem nauczania, kadry akademickiej jest jedna z najlepszych w Polsce! Niech zaczną tam uczyć "zaradności". Studiowanie to chęć do samokształcenia. Poszukiwania. Do tego studencika pracodawca sam ma się zgosić (i pewnie codziennie zabierać do pracy-praktyki).

zazdrośni Ślązacy...

Te, Politechnika Ślaska. Jak pracodawca potrzebuje pracownika, to daje oglosznie lub pozyskuje go w inny spsob. Jak potrzebuje BARDZO, to nawet sam do niego dzwoni. Ot rynek.
To juz nie te czasy, kiedy pracownik byl niewolnikiem i popychadlem. Co glupsi zaczynaja tracic ludzi, lub po prostu szkolą przyszle kadry dla konkurencji.

Tak jak Choperini jestem studentka IŚ i musze odbyc w tym roku praktyki. Moze mi ktos doradzic "przyjazne studentom" biuro albo firme w Warszawie. Nie chce przez 4 tygodnie robic kawy ale cos sie nauczyc.