290
295
293
226
Strefa ekspertów HVACR

Montaż wentylacji

Witam.Jesteśmy kilkuosobową brygadą,zajmujemy się montażem wentylacji na terenie Niemiec.Aktualnie mamy wolne moce przerobowe:)i chętnie podejmiemy się montażu instalacji w Polsce.Mamy duże doświadczenie przy montażu w dużych obiektach przemysłowych,hotelach,szpitalach,szkołach itd.Jeżli będziecie zainteresowani to zapraszam do współpracy.Pozdrawiam.

taaak panowie cos wam sie w główkach poprzewracalo wentylacje chcecie w polsce robic po niemiecku hmmmm ciekawe to wy nie wiecie ze w polsce wentylacje robia ogrodnicy , cukiernicy , widzialem nawet weterynarza montuja za 7,5 do 10 zl za godzine to co wy i za ile chcecie robic polecam fora ogrodniczei piekarskie moze tam bedzie robota dla was :) pare lat temu tez wrocilem z niemiec i myslalem ze w polsce jest popyt na niemiecka robote , a tu zycie przetarg goni kalkulacje wycena musi uwzgledniat to i owo dla tego albo tamtego wiec zycze powodzenia , a ostatnio rolnik z podkarpacia i jego dwaj synowie zaproponowali montaz za 3 zł za m2- pewnie nie moga opedzic sie od zlecen :)

Prosze o kontakt
604612482

w głowie się chyba poprzewracało osobie wyżej... oczywiście jest tendencja na rynku do brania papudroków zeby montowali wentylacje ale nikt rozsądny tego nie zrobi także nie wiem dlaczego osoba która się na tym mało zna (sądząc po wypowiedzi) twierdzi ze nie bedzie pracy w polsce dla wykwalifikowanych pracowników. pracuję w firmie która bierze za montaż rekuperacji około 5000 zł za domek koło 170m2. wiem ze to nie jest mało a zleceń jest ciągle dużo. tak więc są w polsce jeszcze ludzie rozsadni ktorzy zdaja sobie sprawe ze wcale nie zaoszczedza jezeli montarzem zajmie sie rolnik bo pozniej bedzie musial wylożyć kupe kasy na "leczenie" systemu.
szukajcie Panowie bo zapotrzebowanie na WYKWALIFIKOWANYCH fachowców z pewnością jest!

Firmy montują klimatyzatory już za cenę , jak za montaż zwykłego kibla do WC . Tak jak napisał przedmówca , branża wentylacji i klimatyzacji tak nisko upadla ze wartość usług w tym i jakość idąca w parze , osiągnęła dno

509 131 792

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.