Nie jestem złośliwy i wiele rzeczy potrafię zrozumieć.
Dlatego też pominę milczeniem nazwę dystrybutora.
Do napisania postu skłoniło mnie pytanie czy tylko moja firma miała (i ma dalej) taki problem, czy też LG wraz ze swoimi dystrybutorami ma wszystkich w dupie.
3 miesiące temu zamówiłem dla swojego klienta u jednego z dystrybutorów za ponad 50 tys system multi z jednostkami kasetonowymi. Za który zresztą zapłaciłem z góry.
I zaczęły się schody. KAŻDY element poniższej listy to 1-2 tygodnia:
1.dostawa nie w terminie
2.brak paneli do kaset
3.dosłane w końcu panele, ale LG źle wypisało adresy, wróciły
4.w końcu dojechały, ale okazało się, że bez kabli łączących;
5.samych kabli wysłać sie da więc wysłali kolejne panele
5. wysłane trzeci raz panele (te drugie) - nie pasują
6. czekam aktualnie na czwarta wysyłkę trzeciej wersji paneli - może będą pasować.
Minęły 3 miesiące
Najgorsza jest bezsilność - wykonałem 10-ki(jeśli nie więcej) telefonów do dystrybutora, który zwala winę na LG.
O każdą wysyłkę trzeba walczyć, a termin nigdy nie jest taki jak ustalany. Ciągłe obietnice, że wyjaśni sprawdzi oddzwoni itd.
Do LG nie sposób się dodzwonić - albo infolinia, albo nikt nie odbiera, albo tak jak dzisiaj przeprowadzają biuro.
Telefonów do klienta już nie liczę.
Na inny zestaw multi, stale przekładane terminy czekałem 3 tygodnie.
W ramach rabatu mieliśmy otrzymać bony na paliwo. Nie chodzi mi o te bony, ale o fakt, że najpierw miały być rozliczone za dany miesiąc, potem za 2 a teraz już za 3 miesiące.
Jak chodzi o wsparcie techniczne - nikt nic nie wie.
Po prostu dno.
Z LG nie kupię już nawet płytki CD za 50 groszy.
I wszystkim odradzam
Po prostu miarka się przebrała.