Dystrybutorzy marki KAISAI w egzotycznej podróży do Chin
W terminie 7-14 października Grupa Klima-Therm zaprosiła Dystrybutorów marki KAISAI w niezwykłą wyprawę do południowo-wschodnich Chin. Tygodniowy wyjazd o charakterze incentive travel to nagroda za najwyższą sprzedaż urządzeń klimatyzacyjnych KAISAI, którą wyróżniono przedstawicieli 17 firm w Polsce. Obfity w atrakcje program wyprawy opierał się na dwóch kluczowych punktach – wizycie w jednej z największych fabryk klimatyzatorów na świecie MIDEA w Guangzhou oraz kilkudniowym wypoczynku na wyspie Hainan w ekskluzywnym resorcie sieci ClubMed.
Uczestnicy rozpoczęli swoją podróż od pobytu w Guangzhou, zwanym inaczej Kantonem – jednym z pięciu najdynamiczniej rozwijających się gospodarczo chińskich miast, w którym swoje fabryki posiadają największe koncerny na świecie. Dystrybutorzy mieli okazję zwiedzić zakłady MIDEA w Nansha, ulokowane właśnie w Guangzhou, w których produkowane są urządzenia klimatyzacje marki KAISAI. Kanton to także bogactwo tradycji kulinarnych oraz niezapomniane widoki, jakie oferuje panorama miasta podziwiana w czasie wieczornego rejsu statkiem rzeką Pearl River.
Drugim punktem pobytu w Chinach był Hainan – archipelag blisko 200 wysp i wsypek na Morzu Południowochińskim nazywany potocznie „chińskimi Hawajami”. Miejsce to jest prawdziwym rajem dla turystów. Dystrybutorzy KAISAI spędzili kilka dni beztroskiego wypoczynku w kurorcie ClubMed Sanya Premium All Inclusive – ekskluzywnym ośrodku nad zatoką Yalong Wan z urzekającą, 7-kilometrową piaszczystą plażą. Hainan był także miejscem licznych atrakcji. Na uczestników czekała m.in. wycieczka do parku Nanshan Buddhism Cultural Zone z jednym z najwyższych na świecie posągów – buddyjską boginią Guanyin, czy też rejs jachtem motorowym, snorkeling oraz wędkowanie.
- W 2019 roku odnotowaliśmy znaczące wzrosty sprzedaży, i to zarówno w kraju, jak i w odniesieniu do rynków zagranicznych. Po dobrym sezonie wiosenno-letnim, który jest niewątpliwą zasługą zwiększonej aktywności sprzedażowej naszych Dystrybutorów, jak również dzięki intensyfikacji działalności eksportowej, w tym roku spodziewamy się rekordowych wyników mierzonych prognozą sprzedaży oscylującą wokół 70 tys. kompletów urządzeń – podkreśla Wojciech Białas, Dyrektor ds. Handlowych marki KAISAI, i dodaje – Wyprawa do Chin była nagrodą specjalną dla klientów, którzy wykazali się najwyższą dynamiką sprzedaży. Serdeczne podziękowania za dotychczasową współpracę chciałbym jednakże skierować do wszystkich naszych partnerów, bowiem na sukces i pozycję marki KAISAI pracuje obecnie blisko 100 firm dystrybucyjnych, 300 punktów sprzedaży hurtowej oraz 1000 instalatorów w całej Polsce.
Egzotyczna wyprawa do Chin z marką KAISAI to wyjazd typu incentive travel – narzędzie marketingu relacji. Jego głównym celem jest zaangażowanie i bliższe powiązanie z firmą jej kluczowych klientów, a przede wszystkim budowa partnerskich relacji w oparciu integrację, bazującą na wspólnych doświadczeniach i emocjach. W poprzednich latach Grupa Klima-Therm zaprosiła partnerów handlowych współpracujących z marką KAISAI na wspólną podróż do Pragi oraz do Skandynawii.
OOn
28.10.2019
Warto odwiedzić ten kraj, ciekawe są zwłaszcza peryferia niedaleko dużych miast, które znikają i zostają wchłonięte przez te właśnie miasta. Są to jeszcze miejsca gdzie można zjeść niejednokrotnie lokalne i prawdziwe przysmaki lub zobaczyć jak ludzie żyjący od dawien dawna potrafią sobie zorganizować gospodarstwa. Polecam :)