Panie Arturze, dlaczego się Pan nie podpisał?
Jeśli chce Pan wyciągać sprawę na światło publiczne to proszę zacząć od zapoznania się
z warunkami gwarancji -> Jeśli jest Pan przekonany, że spełnił Pan jej warunki (mogę szybko pomóc z odpowiedzią) to następnie
proszę spojrzeć na otrzymaną fakturę z dnia 24.07.2019, o ile się nie mylę to jest to ponad 5 lat
do momentu zgłoszonego przez Pana problemu. Ponadto Pańska sprężarka działa - ma gorszą kulturę pracy.
Temat do załatwienia jak każdy inny, ale moim zdaniem po prostu szuka Pan "frajera", który poniesie koszty za uszkodzony sprzęt,
na początku miał Pan inny pomysł rozwiązania tego problemu i z uwagi na to, że nie jestem typem osoby, która lubi robić ludziom
pod górkę to się tutaj nim nie pochwalę, ale kiedy nie spotkało się to z moją aprobatą to szuka Pan we mnie wroga.
A skoro można się tu z Panem skontaktować to może znajdzie Pan czas, aby rozliczyć się za montaż pozostałych urządzeń w Pana domu?
Pozdrawiam
Leszek Szmyt



