273
274
269
226
Strefa ekspertów HVACR

klimakonwektory a wentylokonwektory

Jestem studentką na specjalności wentylacja i klimatyzacja i odwiedzam czesto strony www.wentylacja.com.pl. Interesyją mnie zagadnienia związane z klimatyzacją i na Państwa stronach mogę znaleźć bardzo wiele ciekawych informacji na różne tematy z tej branży.
Mimo to jednak nie znalazlam jednoznacznej informacji na temat różnicy pomiedzy klimakonwektorami a wentylokonwektorami.
Z tym właśnie wiążę moją prośbę do Państwa i o ile to możliwe, uprzejmie proszę o udzielenie mi szczegółowych informacji na temat różnicy pomiędzy klimakonwektorami i wentylokonwektorami.
Zależy mi nie na różnicach konstrukcyjnych lecz różnicach w działaniu i pracy tych urządzeń, jak również różnic przemian, jakie można przdstawić na wykresie hx.
Bardzo proszę o odpowiedź.

"Zależy mi nie na różnicach konstrukcyjnych lecz różnicach w działaniu i pracy tych urządzeń" - te dwie sprawy są bardzo zależne, a więc rożnice konstrukcyjne bedą wpływały na działanie urzadzeń. Rożnice konstrukcyjne znajdziesz przeglądając katalogi producentów tych urządzeń. ogolnie wentylokonwektory posiadają dodatkowo wentylator wymuszający przepływ powietrza...

A mnie się wydaje że te dwie nazwy są stosowane wymiennie. Przykład: "klimakonwektory wentylatorowe" (tak nazywa je Ciat).

sprawa wyjasniona jest w ksiązce "Technika Klimatyzacyjna" -autor: Hans Jurgen Ullrich, do której odsyłam.

dziewczyno jak ty zdalaś maturę że o takich elementarnych
sprawach nic nie wiesz. Jeśli jesteś na studiach to ja jestem carem mikołajem

Adam --> A czy Ty zdałeś maturę ? Jeżeli uważasz, że na maturze jest egzamin z klimatyzacji, to mam podstawę by sądzić, że nigdy do niej nie przystąpiłeś. Polecam szybko uzupełnić braki w wykształceniu, z pewnością zaowocuje to w przyszłości.

do ,, nicość ,, jeśli jesteś nicość to faktycznie nie zabieraj głosu bo nic nie ma nic do powiedzenia . A tak
na marginesie . W zwyklej encyklopedi technicznej można (