273
278
226
276
Strefa ekspertów HVACR

Firma KDV Sp. z o.o.

niestety --nikogo nie zasalem ----i trudno zastac !!!!!!!!!!

a może zastosować motyw z filmu dług

nic nieda ma to w pompie śmieje się z prawa i ludzi i robi dalej co chce,pozatym wszystko przepisał na żonę i myśli że jest bezkarny.

Nie jestem prawnikiem, ale mam nadzieje że kiedyś ktoś sie dobierze do w/w Pana. Pewnie trzeba by uniknąć wykluczenia jego odpowiedzialności jako prezesa sp. z o.o. (chyba niezłożenie na czas wniosku o upadłość przez zarząd powoduje przeniesienie odpowiedzialności na majątek zarządu). A przepisanie majątku- pewnie oparcie się na skardze paulińskiej (ale to już robota dla prawników). No i trzeba dodać tempo naszych sądów. Powdzenia w odzyskiwaniu wierzytelnosci :)

masakra, zal pracowników mamionych obietnicami rozwoju

tez sie im dziwie... wiedza jaki jest szef a mimo to z nim w tym siedza ...przez to daja mu znak ze sa z nim a on wcale nie jest taki zly...porazka

Czy ktoś jest zainteresowany sprzedaniem długów pana Harasimowicza? Interesują mnie udokumentowane zadłużenia, każda kwota.

OCZYWIŚCIE CHODZI O PANA HARAMOWICZA PREZESA Spółki KDV.

Czy ktoś jest zainteresowany sprzedaniem długów pana Haramowicza? Interesują mnie udokumentowane zadłużenia, każda kwota.

A czy nieopłacone składki zus tez Pana interesują?

Składki zus może pan zgłosić do właściwego terytorialnie oddziału, ja jestem zainteresowany wierzytelnościami nie będącymi opłatami urzędowymi

Chętnie sprzedam, proszę o kontakt (dług w pełni udokumentowany)

Też się chętnie zajmę odzyskaniem długów tego krętacza tym bardziej że wiem gdzie go można znaleźć, mam już jedno zlecenie na wyjazd. Odzysk gwarantowany.

do "były pracownik" niech pan poda jakieś namiary na siebie to się skontaktuje z wiadomych powodów nie mogę podać swoich.

Czy ktoś am jeszcze pracuje? Dziwi mnie, że ktoś wogóle zleca temu krętaczowi jakieś projekty