Opis stanowiska:
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych,
- planowanie i organizowanie prac ekip serwisowych,
- kontrola nad terminowym wykonywaniem przeglądów i napraw serwisowych,
- kontakt z Klientami w zakresie obsługi serwisowej,
- raportowanie prowadzonych działań.

Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne (kierunki elektryczne),
- znajomość zagadnień z zakresu elektromechaniki i automatyki,
- umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzanych ekip serwisowych,
- odpowiedzialne podejście do powierzonych obowiązków,
- komunikatywność,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, uprawnienia SEP, znajomość rysunku technicznego, znajomość branży HVAC.

Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dostęp do specjalistycznej wiedzy i możliwość ciągłego rozwoju,
- system szkoleń wdrożeniowych,
- niezbędne narzędzia do pracy.