Miejsce pracy: praca zdalna i odpowiedzialność za woj. mazowieckie, łódzkie, lubelskie i podlaskie
Wsparcie techniczne dla projektantów wentylacji i w regionie;
wsparcie techniczne dla firm instalacyjnych i dystrybutorów firmy Lindab;
Pozyskiwanie nowych klientów (w tym generalni wykonawcy i inwestorzy);
Udział w przygotowaniu technicznym i handlowym ofert oraz w negocjacjach;
Budowanie trwałych relacji z klientami firmy;
Spotkania handlowe;
Promowanie produktów Lindab (elementy dystrybucji powietrza, centrale wentylacyjne, wentylacja pożarowa);
Dobór techniczny urządzeń oraz elementów dystrybucji powietrza.
Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane: inżynieria środowiska;
Doświadczenie w sprzedaży i wsparciu technicznym w zakresie urządzeń technicznych HVAC;
Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Praktyczna znajomość obsługi programów komputerowych (MS Office, znajomość AutoCAD będzie dodatkowym atutem);
Prawo jazdy kat. B;
Samodzielność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy oraz kreatywność.
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Praca mobilna – zdalna;
Elastyczne godziny pracy;
Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Atrakcyjne benefity (opieka medyczna, karta MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, pikniki rodzinne, obchodzenie jubileuszy oraz inne akcje wspierające satysfakcję i integracje pracowników;
Szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne umożliwiające rozwój dalszych kwalifikacji oraz umiejętności zawodowych;
Program poleceń pracowniczych;
Przyjazną atmosferę w młodym zespole.
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV na adres praca@lindab.com