316
305

Panasonic rozwija Contact Center dla użytkowników końcowych

Panasonic uruchomił telefoniczną obsługę klientów końcowych w celu wsparcia swoich dystrybutorów i akredytowanych instalatorów w obsłudze użytkowników indywidualnych. Contact Center jest skierowane do klienta końcowego, któremu zapewni obsługę przed oraz po zakupie pomp ciepła Aquarea i klimatyzatorów Panasonic.

panasonic contact center

Nowe Contact Center to jednak nie tylko infolinia. Na stronie klient może również pobrać instrukcje obsługi do produktów Panasonic, dowiedzieć się więcej o pompach ciepła Aquarea czy zdalnym sterowaniu Smart Cloud i zdalnym serwisie Service Cloud, poznać zaawansowane sterowanie klimatyzacją przez smartfon.

Na Contact Center Panasonic można również znaleźć akredytowanego instalatora, czyli firmę która zapewni użytkownikowi najwyższy poziom bezpieczeństwa, dzięki czemu usługa stanowi również wsparcie dla współpracujących z firmą montażystów.

W przypadku pytań Panasonic umożliwia kontakt zarówno przez prosty formularz kontaktowy, jak i pod numerem infolinii 800 080 911.

Nowe Contact Center jest dostępne na stronie internetowej Panasonic.

Komentarze

Grzegorz

Potwierdzam brak odzewu

Dari

Niewiem czy do końca dobrze działa pomoc Panasonic dzwonię do Panasonic i odrzucajà od Pawła do Gawła nic nikt nie wie a wszystko mają na imel mówią zawsze że oddzwonią i nikt nigdy nie zadzwonił nawet niema z kim porozmawiać o gwarancji pompy ciepła a instalator się zmył z rynku coś działa nie tak tyko tam siedzą nic więcej …

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.