Panasonic rozwija Contact Center dla użytkowników końcowych
Panasonic uruchomił telefoniczną obsługę klientów końcowych w celu wsparcia swoich dystrybutorów i akredytowanych instalatorów w obsłudze użytkowników indywidualnych. Contact Center jest skierowane do klienta końcowego, któremu zapewni obsługę przed oraz po zakupie pomp ciepła Aquarea i klimatyzatorów Panasonic.
Nowe Contact Center to jednak nie tylko infolinia. Na stronie klient może również pobrać instrukcje obsługi do produktów Panasonic, dowiedzieć się więcej o pompach ciepła Aquarea czy zdalnym sterowaniu Smart Cloud i zdalnym serwisie Service Cloud, poznać zaawansowane sterowanie klimatyzacją przez smartfon.
Na Contact Center Panasonic można również znaleźć akredytowanego instalatora, czyli firmę która zapewni użytkownikowi najwyższy poziom bezpieczeństwa, dzięki czemu usługa stanowi również wsparcie dla współpracujących z firmą montażystów.
W przypadku pytań Panasonic umożliwia kontakt zarówno przez prosty formularz kontaktowy, jak i pod numerem infolinii 800 080 911.
Nowe Contact Center jest dostępne na stronie internetowej Panasonic.
Grzegorz
30.01.2023
Potwierdzam brak odzewu
Dari
25.08.2022
Niewiem czy do końca dobrze działa pomoc Panasonic dzwonię do Panasonic i odrzucajà od Pawła do Gawła nic nikt nie wie a wszystko mają na imel mówią zawsze że oddzwonią i nikt nigdy nie zadzwonił nawet niema z kim porozmawiać o gwarancji pompy ciepła a instalator się zmył z rynku coś działa nie tak tyko tam siedzą nic więcej …