W warszawskiej siedzibie Buderus zostało otwarte zmodernizowane Centrum Szkoleniowe, w którym trenerzy oraz inżynierowie serwisu będą szkolić instalatorów, serwisantów oraz partnerów handlowych z branży grzewczej i klimatyzacyjnej.

Sama koncepcja nowego Centrum powstawała od 2017 roku do 2018. Prace budowlane rozpoczęły się we wrześniu 2018 roku i zakończyły 10 miesięcy później, w maju 2019 roku. Do dyspozycji uczestników szkoleń oddano kompleksowo wyposażone sale szkoleniowe, w których znajdują się funkcjonalne systemy grzewcze oparte o kotły (15 stanowisk) oraz pompy ciepła (7 stanowisk).

Uczestnicy szkoleń będą teraz mogli zapoznać się z kompleksowymi rozwiązaniami instalacji z różnymi pompami ciepła: monoblokowymi, splitowym i gruntowymi, a także kotłami kondensacyjnymi o mocy od 14 do 300kW. Część warsztatowa została również wyposażona w ścianę hydrauliczną, pozwalającą na symulację rzeczywistych przepływów grzewczych.

Szkolenia, które cieszą się największą popularnością to moduły M1.1 – urządzenia kondensacyjne wiszące oraz M3 – pompy ciepła do ciepłej wody użytkowej.

W dobie cyfryzacji i digitalizacji jednym z kluczowych modułów szkoleniowych jest również M4.1 – automatyka, w trakcie którego omawiane są zaawansowane regulatory pogodowe oraz możliwość sterowania pracą kotła za pomocą aplikacji mobilnej.

Dla Buderusa bardzo istotne jest nieustanne doskonalenie produktów oraz serwisu. Jesteśmy dumni, że otworzyliśmy zmodernizowane Centrum Szkoleniowe, które stanowi ważny krok w rozwoju marki. Cały obiekt dostosowany jest do aktualnych nowoczesnych wizualizacji marki Buderus, dzięki czemu instalatorzy, serwisanci, handlowcy i projektanci szkolący się w Centrum będą na bieżąco z najnowszymi trendami – podsumowuje Krzysztof Ciemięga, Dyrektor Generalny Bosch Termotechnika.

Cały obiekt został kompleksowo wyposażony, aby mogły się tam odbywać szkolenia teoretyczne oraz praktyczne warsztaty w zakresie najnowszych rozwiązań wykorzystywanych w branży technologicznej.

 

Dowiedz się więcej