316
305

Firma Panasonic wspiera kampanię społeczną „Pompuj ciepło z głową"

Panasonic z dumą informuje o swoim zaangażowaniu w kampanię społeczną „Pompuj ciepło z głową", prowadzoną przez Polską Organizację Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Zaangażowanie firmy ma na celu przyczynienie się do promowania zrównoważonych rozwiązań grzewczych, które są nie tylko ekonomiczne, ale także przyjazne dla środowiska.



Celem kampanii “Pompuj ciepło z głową” jest odczarowanie mitów i negatywnych stereotypów wokół tematyki pomp ciepła, które często zniechęcają potencjalnych użytkowników do korzystania z tej nowoczesnej i ekologicznej technologii.

Na stronie internetowej inicjatywy dostępne są różnorodne materiały edukacyjne, w tym:

• Fakty i mity dotyczące pomp ciepła,
• Poradniki z praktycznymi wskazówki dla osób rozważających instalację pomp ciepła.
• Artykuły branżowe, w tym aktualne informacje i analizy dotyczące rynku i technologii pomp ciepła.

Zachęcamy do zapoznania się z tym przedsięwzięciem oraz do wykorzystania dostępnych materiałów w celu budowania większej świadomości wśród społeczeństwa na temat zalet i korzyści płynących z użytkowania pomp ciepła.

Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii.

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.