W podwarszawskim Hotelu Narwil odbyło się spotkanie kluczowych Partnerów Handlowych marki Buderus.

fot. Buderus

Marka Buderus zaprezentowała kluczowym partnerom biznesowym swoją nową identyfikację wizualną. Nowa koncepcja, oparta na liniach i figurach geometrycznych, była kluczowym motywem spotkania dla najważniejszych partnerów biznesowych. Nowoczesną odsłonę marki akcentowały wszystkie elementy scenografii, prezentacje, a także program artystyczny. Wieczór rozpoczął pokaz multimedialny, w którym na ogromnym prostopadłościanie zbudowanym z ekranów LED zaprezentowano nową wersję logotypu Buderus. Zwieńczeniem części artystycznej wieczoru były pokazy: laserowy i pirotechniczny.

Przedstawiciele Buderus w swoich wystąpieniach podkreślali cztery największe atuty marki – innowacyjne urządzenia, profesjonalną sieć sprzedaży i obsługę projektów, wpływ na kreowanie rynku, jak również zaawansowane narzędzia wsparcia dla projektantów i instalatorów.

fot. Buderus

W spotkaniu wzięło udział 260 osób. W scenografii wykorzystano 17 ekranów oraz ponad 200 urządzeń oświetleniowych, a na scenie wystąpiło aż 20 artystów znanych z różnych edycji programu Mam Talent. Goście wieczoru zostali utwierdzeni w przekonaniu, że to właśnie Buderus wyznacza standardy przyszłości i jest ekspertem systemowych rozwiązań grzewczych.

fot. Buderus

 

Dowiedz się więcej