W połowie września Buderus, poza posiadaniem strony korporacyjnej, pojawił się także na Facebooku oraz Instagramie. W ten sposób marka zamierza jeszcze intensywniej prowadzić komunikację z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami.

Buderus pojawił się w mediach społecznościowych!

Dzięki profilom w mediach społecznościowych, marka będzie mogła informować Klientów o najnowszych technologiach i produktach wchodzących na rynek oraz nowych funkcjonalnościach już istniejących systemów grzewczych. Obserwujący będą także na bieżąco z najważniejszych wydarzeniami organizowanymi przez markę Buderus.

W swojej komunikacji Buderus stawia na najważniejsze tematy w branży grzewczej: systemowość, ekologię oraz innowacyjność. Na kanałach poza nowościami będzie można znaleźć praktyczne porady dotyczące urządzeń oraz wypowiedzi ekspertów Buderus.

- Jesteśmy świadomi, że media społecznościowe stanowią dziś jeden z najważniejszych obszarów komunikacji marek. Wiemy też, że często jest to najszybszy sposób na dotarcie z informacją o nowej ofercie czy zmianach, jakie dokonują się w obrębie marki. Ponadto chcemy być w bieżącym kontakcie z naszymi klientami m.in. po to, aby móc na bieżąco dopasowywać naszą ofertę do ich zmieniających się potrzeb - podsumowuje Piotr Narkiewicz, Kierownik Marketingu, Bosch Termotechnika.

Poprzez te działania Buderus planuje utrwalić swój wizerunek jako marki premium, a także kompleksowego producenta, u którego można nie tylko zakupić samo urządzenie, ale także niezbędne elementy całej instalacji grzewczej.

 

Dowiedz się więcej