265
264
226
Strefa ekspertów HVACR

Opinie o piecach Ecomag

Nigdzie nie mogę znaleźć opinii na temat kotłów ecomag, a na allegro wystawiają aukcje w atrakcyjnej cenie. Używa, kupił ktoś piec od nich? Co o nich sądzicie? Są jakieś problemy?

Pozdrawiam
Franek007

Mam ten kocioł od wakacji tego roku, na razie żadnych problemów. Brat też się na niego zdecydował i czeka już za dostawą.

Jestem hydraulikiem, zamontowałem już wiele tych piecy, polecam je także swoim klientom i nie maja żadnych problemów. Polecam

Wszystko w porządku. polecam

Jednak się zdecydowałem, od miesiąca pale w tym kociołku i nie mam żadnych problemów. Dodatkowo serwisant telefonicznie pokierował mnie jak dostosować sposób podawania groszku i spalam na prawdę niewiele opału. Polecam te firmę!

Prowadzę hurtownię i od roku współpracuję z tą firmą. Osobiście nie mam żadnych problemów, klienci są bardzo zadowoleni i jak do tej pory reklamacja jeszcze żadna się nie zdarzyła.

Pozdrawiam

Kolega polecił mi ten piec, kupił go 2 lata temu i nie ma żadnych problemów. Do mnie przyjechał wczoraj i na prawdę jestem zadowolony z jakości wykonania. Na razie walory estetyczne na duży plus, na pewno po zimie wrócę tutaj napisać jak u mnie to wyglądało.

bardzo dobra cena za taką jakosc. jestem pod wrazeniem

Czekałem za kotłem 2 tygodnie, ale było warto. Kierowca elegancko rozładował ze samochodu piec tam gdzie chciałem, przesyłka dotarła bezpiecznie, a jakość wykonania jest na prawdę dobra. Mogę śmiało polecić firmę ecomag.

prosze o numer serwisanta

mam piec 25kw jakie są parametry ustawienia dziękuje