273
278
226
280
Strefa ekspertów HVACR

chłodzenia za pomoca pompy ciepła

Zajmuje sie projektowaniem i wykonastwem pomp ciepla takze pomp z chlodzeniem. jesli moge w czyms pomoc proszeo kontakt. pozdrawiam adminik@poczta.onet.pl

ta rozmowa za sprawą Pana kk stała się bezcelowa.
Propouje Ci Ania abyś napisała do mnie prywatnie na maila odpowiem Ci i pomogę we wszystkim. Wiem jaki jest czasami problem ze zrozumieniem podstawowych problemów dla studenta. Sam nim byłem kiedyś, najwidoczniej Pan kk tego etapu w swoim zyciu nie miał. W budynkach nazywanych blibliotekami samodzielnie nie zawsze można wszystko znaleźć, zrozumieć etc. a wiąrze się to nie z tym czy jesteśmy kobietą blondynką, brunteką, łysym facetem....tylko z tym że wykłady na polskich uczelniach są na bardzo niskim poziomie.

Studentem byłem w czasach, gdy Internet był jeszcze siecią tylko uczelnianą. Jakoś sobie bez niego radziłem (ja i tysiące innych). A zrozumienie i znalezienie potrzebnej informacji w bibliotece... no cóż, wymaga to pewnej dozy inteligencji (w tym wypadku technicznej). Wykłady były (i na poważnych uczelniach pewnie są dalej) na naprawdę wysokim poziomie. Jeden z moich znajomych po 2 latach przeniósł się na Harvard i po roku stwierdził, że tam jest pikuś w porównaniu do AGH (bo tam właśnie studiowałem).
A tak na marginesie - fajnie, że paru Dżentelmenów rzuciło się do obrony Pani Any, ale merytorycznie jakoś nikt jej nie pomógł...

Mialam juz nic nie pisac, ale nie wytrzymalam. Do kk:
Tak, ale wez tez pod uwage tez to, ze program studiow jest tez dosc mocno okrojony w porownaniu do tego co bylo kilka lat temu. Poziom wykladow moze i kiedys byl wysoki, moze i wykladowcy bardziej sie starali i przykladali do swoich obowiazkow. A teraz program, ktory kiedys przerabiany byl np przez 3 semestry u nas robi sie w jeden, przy czym jest tak pobieznie omowiony, ze nic nie laczy sie w calosc. A pomyslec, ze mlodsze roczniki maja jeszcze gorzej, bo dla nich totalnie uklada sie inny program studiow.
Ale po co w ogole ta dyskusja. Do tej pory rowniez radzilam sobie bardzo dobrze, nigdy nie korzystalam z tego forum jak i rowniez innych.Nawet ich nie znalam. Natknelam sie na to forum kiedys przypadkiem i postanowilam teraz napisac, bo myslalam, ze warto posluchac innych doswiadczonych ludzi. A tu jeszcze dzial dla studentow, wiec juz w ogole pomyslalam ze dobrze trafilam.
Nie rozumiem twojego podejscia. To, ze za czasow Twojego studiowania nie bylo tak dostepnej sieci nie oznacza, ze ja tez mam sie od niej odciac.Dlaczego mam nie korzystac z dodatkowego zrodla informacji jakim jest internet.
Gdybys studiowal obecnie, nie wierze w to, ze Twoim jedynym zrodlem informacji byly by ksiazki i wykladowcy.
A co do osob, ktore zaproponowaly mi pomoc. Owszem pomogli za co dziekuje.

Praktykowałem wykożytanie Pc do chłodzenia jak dla agregatu wody lodowej - teoretycznie wg literatury którą propaguje P. KK - anonim - da się zrealizować tylko w eksploatacji są ptaszku proplemy - moim zdaniem koszty PC nie są na warunki Polskie do zaakceptowania.
Przyjdzie czas że kto będzie miał las będzie Panem

Praktykowałem wykożytanie Pc do chłodzenia jak dla agregatu wody lodowej - teoretycznie wg literatury którą propaguje P. KK - anonim - da się zrealizować tylko w eksploatacji są ptaszku proplemy - moim zdaniem koszty PC nie są na warunki Polskie do zaakceptowania.
Przyjdzie czas że kto będzie miał las będzie Panem

wyślę ci informację

do pompy ciepla nie podłacza sie zadnych klimakonwektorow
jast to urzadzenie na bezposrednim odparowaniu zasilane woda technologiczna np polskie typu Mass
Montuje je na codzien i naprawiam
jak chcesz wiedziec wiecej to pisz
radekklimat@wp.pl
lub 500 236 866
pozdrawiam

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.