Twoje obowiązki:
tworzenie planów marketingowych (wdrożenie, analiza skuteczności, raportowanie wyników), a następnie ich realizacja w postaci akcji promocyjnych, kampanii produktowych itp.
nadzór nad projektami materiałów reklamowych
nadzór i aktualizacja stron www i prowadzenie oraz aktualizacja profili społecznościowych, działania SEO, content marketing,
zarządzanie podległym zespołem i aktywna współpraca z działem sprzedaży,
monitorowanie i analiza działań konkurencji,
inne czynności towarzyszące.
znajomość SEM będzie dodatkowym atutem
Poszukujemy osoby, która:
posiada wykształcenie kierunkowe (reklama / marketing),
ma doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata),
wie jak planować działania i organizować prace w zespole,
jest samodzielna i nie boi się odpowiedzialności za swoje działania,
posiada umiejętności analitycznego myślenia i łatwo nawiązuje nowe kontakty.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
szkolenia zarówno z branży HVAC jak i z zagadnień marketingowych,
pracę w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 (w piątki zawsze pracujemy do 15:00J)
niezbędne narzędzia do pracy