Niepruszewo, Wielkopolskie
Ważna do: 31.07.2021 00:00
Aplikuj- wsparcie techniczne klientów Firmy (telefon, e-mail)
- dbanie o prawidłowy przebieg procesu zgłoszeń serwisowych klientów
- rzetelne prowadzenie dokumentacji serwisowej
- wsparcie techniczne pracowników serwisu mobilnego jak i pozostałych pracowników Firmy
- gotowość do wyjazdów
- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, rozchodowych i innych
- pakowanie i wysyłka części serwisowych
- stały kontakt z pracownikami serwisów mobilnych
- wykształcenie średnie techniczne
- umiejętność czytania z zrozumieniem schematów elektrycznych
- znajomość obsługi MS Office
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- dobra organizacja pracy
Mile widziane
-znajomość zagadnień automatyki przemysłowej i elektroniki
-uprawnienia SEP do 1kV
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
- wynagrodzenie zasadnicze + motywacyjny system nagród
- pakiet medyczny
- możliwość zdobycia wiedzy praktycznej i teoretycznej - niezbędnej do pracy na stanowisku doradcy technicznego