Wsparcie Działu Marketingu w realizacji strategii marketingowej oraz bieżących działaniach.
Monitorowanie treści w Internecie i realizacja powierzonych działań z zakresu marketingu online.
Aktywny udział w przygotowaniach eventów firmowych, materiałów POS, druków firmowych.
Wyszukiwanie i porównywanie ofert.
Współpraca z klientami w zakresie działań marketingowych.
Prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie zestawień (MS Excel)
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wykształcenie kierunkowe, min. licencjackie.
Dobra znajomość środowiska MS Office.
Znajomość Internetu, funkcjonowania stron www, Social Media
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Znajomość oprogramowania graficznego ze środowiska Adobe CC (InDesign, Illustrator, Photoshop).
Mile widziane
Doświadczenie w marketingu,
Przebyte kursy grafiki komputerowej
pracę w firmie z 25- letnim doświadczeniem w branży,
stabilną pracę w dynamicznym zespole,
możliwość rozwoju i elastyczność w działaniu,
opiekę medyczną.