Opis stanowiska:
-konfiguracja i przygotowanie programów pracy urządzeń /systemów;
-sprawdzenie poprawności pracy urządzeń na obiektach;
-zdalna diagnostyka uszkodzeń;
-raportowanie nt. pracy sprzętu, wnioskowanie zmian poprawiających funkcjonalność;
-kontakt z działem wsparcia producenta lub dystrybutora urządzeń;
-wprowadzanie zmian konfiguracyjnych i sprzętowych w uzgodnieniu z projektantem;
-nadzór nad aktualizacją dokumentacji;
-analiza dokumentacji projektowej realizowanego kontraktu;
-nadzór i koordynacja robót serwisu przy wsparciu biura firmy;
-nadzór nad usuwaniem wad i usterek;
-udział w naradach koordynacyjnych u zleceniodawcy;
-współpraca z Inwestorem, Dostawcami i Podwykonawcami;
-czasowa praca poza siedzibą firmy na zleceniach uruchomieniowych;
-delegacje do pracy uruchomieniowej do 5 dni.

Wymagania:
-wykształcenie wyższe (elektrotechnika , elektronika , informatyka lub pokrewne );
-znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na bezpośrednią relację z klientem;
-umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną wykonaną w języku angielskim;
-znajomość oprogramowania AutoCAD;
-umiejętność pracy w zespole;
-sumienność oraz terminowość;
-doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;
-dyspozycyjność, zaangażowanie i chęć do podnoszenia kwalifikacji;
-prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
-interesującą i odpowiedzialną pracę: umowa o pracę oraz pakiet socjalny;
-możliwość uczestnictwa w kursach specjalistycznych;
-zdobycie uprawnień (świadectwa kwalifikacyjne, certyfikaty );
-możliwości podwyższenia wynagrodzenia w wyniku nabycia nowych kwalifikacji zgodnie z planowaną ścieżką rozwoju firmy.