Zakres obowiązków
-przygotowanie ofert handlowych do przetargów w obszarze instalacji słaboprądowych;
-znajomość zagadnień zamówień publicznych od strony oferenta;
-prezentacja firmy na spotkaniach z klientem/zleceniodawcą;
-kontakt z klientem i obsługa sprzedażowa zleceń;
-współpraca z działem projektowym ;
-współpraca z działem realizacji i serwisu;
-współpraca z kooperantami (podwykonawcami wykonującymi zlecenia);
-udział w imprezach o charakterze handlowym lub marketingowym (np. targi).
-wykształcenie wyższe/w trakcie studiów - powyżej 3 roku (elektrotechnika lub pokrewne );
-umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną;
-znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na bezpośrednią relację z klientem;
-komunikatywność, sumienność oraz terminowość;
-umiejętność pracy w zespole;
-prawo jazdy kat. B.
-interesującą i odpowiedzialną pracę: umowa o pracę oraz pakiet socjalny;
-wynagrodzenie promujące zaangażowanie powiązane z pozyskaniem kontraktu i jego realizacją;
-możliwości podwyższenia wynagrodzenia w wyniku nabycia nowych kwalifikacji zgodnie z planowaną ścieżką rozwoju firmy;
-możliwość uczestnictwa w kursach specjalistycznych;
-pozostałe warunki do uzgodnienia.