273
278
280
226

Pompa próżniowa jednostopniowa z Wakuometrem TW-1A 305zł brutto

Pompa próżniowa jednostopniowa z Wakuometrem TW-1A 305zł brutto

Pompy próżniowe TW-1A (ssawne) to pompy łopatkowe jednostopniowe ze smarowaniem olejowym z wbudowanym wakuometrem, stosowane min. w klimatyzacji i chłodnictwie służące do usuwania gazów (wytworzenia podciśnienia) w zamkniętej przestrzeni. Ponadto pompa ta jest wyposażona w zawór bezpieczeństwa, która nawet przy awarii zasilania, odcina pompę od układu,


Zastosowanie pomp próżniowych

- serwisowanie układów chłodniczych oraz klimatyzacyjnych
- pakowanie próżniowe
- pompy wstępne
- analiza gazów
- urządzenia medyczne
- oraz wszędzie tam gdzie wymagane jest wytworzenie podciśnienia



Właściwości pomp próżniowych
Zapobieganie powrotu oleju. Kanał dla gazów wstępnych został specjalnie zaprojektowany. Dzięki niemu przemieszczający się olej nie przedostanie się do wypompowywanych zbiorników i układów.

Zapobieganie wydmuchu par oleju. Oddzielony zbiornik oraz urządzenia separujące na wydechu pompy zapobiegają wydmuchiwaniu, rozbryzgiwaniu oleju.

Obudowa ze stopu aluminium. Zastosowana została obudowa ze stopu aluminium. Stopy aluminium wykazują się bardzo dobrą przewodnością cieplną i wytrzymałością. Dzięki temu pompa jest lepiej chłodzona i może pracować długotrwale. Ponadto pompa ma ładny metaliczny wygląd.

Zaprojektowana od podstaw. Elementy elektryczne, mechaniczne i niemechaniczne zostały zaprojektowane od podstaw, co przyczyniło się do stworzenia pomp bardziej kompaktowych, lżejszych i niezawodnych.

Wysoki moment rozruchowy. Zaprojektowany wysoki moment rozruchowy ułatwia rozruch i zwiększa efektywność. Pompa może pracować nawet w niskich temperaturach i przy niskim napięciu.

Wymuszony system smarujący (pompy dwustopniowe). Pompy te mają zaimplementowane system smarujący zaprojektowany do dostarczania czystego, przefiltrowanego oleju do wszystkich wewnętrznych łożysk i powierzchni zużywających się, niezależnie od ciśnienia operacyjnego pompy.

Niski hałas i wibracje. Elastyczne połączenie umieszczone pomiędzy silnikiem i modułem skutkuje super cichą i płynną pracą.

Wyświetleń: 1551


W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.