Zmiany wizerunkowe CWK.
Firma CWK, łódzki producent nawiewników i kratek, zakończyła rok 2013, zmieniając radykalnie identyfikację wizualną.
Zmieniają się materiały firmowe, poczynając od logotypu, poprzez wygląd katalogów, aż po stronę internetową. Nowa estetyka jest zgodna z wypracowywanym przez lata wizerunkiem firmy nowoczesnej, a przede wszystkim służy klientom. Teraz dostęp do informacji technicznych i korzystanie z nich są znacznie ułatwione.
Nowe logo jest odważne i wyraziste. Jego wygląd nawiązuje do połączenia wysokiej jakości technicznej i niebanalnego designu produktów firmy.
Zmieniony wygląd katalogów umożliwia prezentowanie informacji technicznych w jeszcze bardziej przystępny sposób.
Odświeżenie strony internetowej to nie tylko zmiana stylu, ale przede wszystkim lepsza funkcjonalność. Ułatwiona jest nawigacja, a informacje podane są w czytelnej i przejrzystej formie.
![Logo firmy](/photo/article/i850x850/zmiany-wizerunkowe-cwk-79196.jpg)
Nowe logo jest odważne i wyraziste. Jego wygląd nawiązuje do połączenia wysokiej jakości technicznej i niebanalnego designu produktów firmy.
![Podgląd katalogu](/photo/article/i150x150/zmiany-wizerunkowe-cwk-79199.jpg)
![Podgląd katalogu](/photo/article/i150x150/zmiany-wizerunkowe-cwk-79200.jpg)
![Podgląd katalogu](/photo/article/i150x150/zmiany-wizerunkowe-cwk-79201.jpg)
Zmieniony wygląd katalogów umożliwia prezentowanie informacji technicznych w jeszcze bardziej przystępny sposób.
![www.cwk.com.pl](/photo/article/i850x850/zmiany-wizerunkowe-cwk-79198.jpg)
Odświeżenie strony internetowej to nie tylko zmiana stylu, ale przede wszystkim lepsza funkcjonalność. Ułatwiona jest nawigacja, a informacje podane są w czytelnej i przejrzystej formie.
Komentarze