310
305

Zmiany wizerunkowe CWK.

Firma CWK, łódzki producent nawiewników i kratek, zakończyła rok 2013, zmieniając radykalnie identyfikację wizualną.

Zmiany wizerunkowe CWK.

Zmieniają się materiały firmowe, poczynając od logotypu, poprzez wygląd katalogów, aż po stronę internetową. Nowa estetyka jest zgodna z wypracowywanym przez lata wizerunkiem firmy nowoczesnej, a przede wszystkim służy klientom. Teraz dostęp do informacji technicznych i korzystanie z nich są znacznie ułatwione.


Logo firmy
Nowe logo jest odważne i wyraziste. Jego wygląd nawiązuje do połączenia wysokiej jakości technicznej i niebanalnego designu produktów firmy.


Podgląd katalogu Podgląd katalogu Podgląd katalogu
Zmieniony wygląd katalogów umożliwia prezentowanie informacji technicznych w jeszcze bardziej przystępny sposób.


www.cwk.com.pl
Odświeżenie strony internetowej to nie tylko zmiana stylu, ale przede wszystkim lepsza funkcjonalność. Ułatwiona jest nawigacja, a informacje podane są w czytelnej i przejrzystej formie.

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.