Zdalne Wsparcie serwisowe to unikalna w skali rynku usługa bezpłatnego serwisu on-line wprowadzona przez firmę VENTIA dla wszystkich central wentylacyjnych KOMFOVENT, wyposażonych w zintegrowaną automatykę sterowania C5 lub C6.

Usługa Zdalne Wsparcie serwisowe to:

PEŁNA DIAGNOSTYKA centrali wentylacyjnej KOMFOVENT
on-line
90% zgłoszeń serwisowych rozwiązanych zdalnie Usługa bezpłatna zarówno w trakcie, jak i po gwarancji Dla wszystkich central wentylacyjnych Komfovent wyposażonych w automatykę C5 lub C6

 

Poznaj centrale wentylacyjne objęte bezpłatną usługą on-line – Zdalne Wsparcie serwisowe

DOMEKT
VERSO
RHP   
DOMEKT VERSO RHP
VERSO PRO VERSO PRO 2   
VERSO PRO VERSO PRO 2



Jak skorzystać z bezpłatnego Zdalnego Wsparcia serwisowego Komfovent od VENTIA:

1. Wchodzisz na stronę serwis.ventia.pl i robisz zgłoszenie serwisowe

2. ZAZNACZASZ w formularzu opcję „Zdalne Wsparcie serwisowe”

3. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy dogodny dla Ciebie termin wykonania usługi

4. W dniu usługi połączymy się z Tobą on-line i wykonamy pełną diagnostykę Twojej centrali

5. Jeśli to możliwe, Twój problem zostanie usunięty zdalnie. Statystyki pokazują, że to 90% wszystkich przypadków.

6. Jeśli konieczny okaże się przyjazd serwisu, nasz konsultant dołoży wszelkich starań, aby urządzenie działało do tego czasu w trybie serwisowym.

7. Jeśli Twoje urządzenie jest na gwarancji, serwis zostanie wysłany w pierwszym możliwym terminie. O statusie na bieżąco będzie informowany poprzez System Serwisowy VENTIA.

8. Jeśli Twój urządzenie jest po gwarancji, otrzymasz pełen kosztorys naprawy. Dopiero po Twojej akceptacji serwis zostanie wysłany.

 

Przed wykonaniem zgłoszenia serwisowego i zaznaczenia opcji Zdalnego Wsparcia serwisowego zapoznaj się z instrukcją Usługi oraz jej Regulaminem na stronie serwis.ventia.pl

Centrale wentylacyjne KOMFOVENT od VENTIA to pełne wsparcie:

 

Handlowe  Techniczne Serwisowe