Dzięki cyklicznym konsultacjom prowadzonym bezpośrednio z firmami wykonawczymi i użytkownikami końcowymi przez firmę VENTIA – generalnego dystrybutora rekuperatorów Komfovent Domekt w Polsce, marka ta od wielu lat jest wyznacznikiem dopasowania do potrzeb klientów i jakości.

komfovent domekt online ventia

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu finalny efekt wielomiesięcznych prac, będących następstwem  szeroko zakrojonych badań potrzeb klientów (zarówno wykonawców jak i użytkowników końcowych). Zadaliśmy pytanie - jaki naprawdę powinien być rekuperator do domów jednorodzinnych. Odpowiedzi były jednoznaczne: ma być dostępny, bezawaryjny, z długą gwarancją, w dobrej cenie i ma być… naprawdę on-line (od razu, bez dodatkowych kosztów, w podstawowej wersji)!

Aby móc z pełną odpowiedzialnością nazwać Komfovent Domekt pierwszym rekuperatorem naprawdę on line, zbudowaliśmy system, który składa się z 7 w pełni zintegrowanych ze sobą elementów. Do tego dodaliśmy pełną 3 letnią gwarancję producenta!

Poznajcie Państwo pierwszy rekuperator naprawdę on-line – Poznajcie KOMFOVENT DOMEKT z 3-letnią pełną gwarancją producenta!

UWAGA! System oraz pełna 3-letnia gwarancja są dostępne dla WSZYSTKICH central wentylacyjnych Komfovent Domekt wyposażonych w automatykę sterowania C6 - w każdej wersji, bez żadnych dodatkowych kosztów!

Łącz się z centralą bez kabli, Wi-Fi w standardzie. NANO ROUTER zawsze gratis.

ikona listek

Steruj centralą z każdego miejsca na Ziemi – dzięki połączeniu z chmurą producenta. APLIKACJA KOMFOVENT CONTROL

ikona narzędzia

Korzystaj z bezpłatnej pomocy technicznej i serwisu on-line także po gwarancji. ZDALNE WSPARCIE SERWISOWE ON-LINE.

ikona chmura

Korzystaj zawsze z aktualnego, najnowszego oprogramowania Twojej centrali. MOŻLIWOŚĆ BIEŻĄCEJ AKTUALIZACJI.

ikona nagrywanie

Łatwo steruj swoją centralą z dowolnego urządzenia. WEBSERWER zawsze w standardzie.

dhcp

Automatyczne połączenie centrali z Internetem. INTELIGENTNY PROTOKÓŁ DHCP.

ikonka kompatybilnośc

Funkcje są w 100% dostępne dla wszystkich urządzeń wyposażonych w automatykę sterowania C6. PEŁNA KOMPATYBILNOŚĆ WSTECZNA.

 

komfovent domekt rekuperator

3-letnia pełna gwarancja producenta


Jedynym warunkiem otrzymania 3-letniej gwarancji jest podłączenie urządzenia do Internetu i rejestracja na stronie www.ventia.pl swojego rekuperatora. Co ważne, przedłużenie gwarancji będzie możliwe dla wszystkich urządzeń zakupionych OD POCZĄTKU 2020 roku.

komfovent domekt funkcje

Rekuperatory naprawdę on-line. Bestsellery Komfovent Domekt 2019 i 2020

 

Komfovent Domekt R 300 V

Komfovent Domekt R 450 V

Komfovent Domekt R 600 H

komfovent banner


Komentarze

  • Wiceprezes Zarządu Ventia.

    Szanowny Panie, osobiście jestem zaangażowany w Pana przypadek od kilku tygodni. Chciałbym Pana poinformować, że po sprawdzeniu logów z pracy tego urządzenia podczas ostatnich mrozów, rozpoczęliśmy w fabryce Komfovent procedurę wymiany urządzenia na nowy egzemplarz. Jak Pan słusznie zauważył, centrala Komfovent Domekt CF400V, która jest u Pana zainstalowana, jest objęta naszą opieką serwisową odkąd pojawiły się problemy z jej użytkowaniem. Ani razu firma Ventia nie pozostawiła Pana problemu bez reakcji. Łącznie z tym, że Pana urządzenie zostało zdemontowane i wysłane do fabryki Komfovent na testy, a w zamian otrzymał Pan od Ventia centrale zastępczą. Niemniej, ponieważ nie potrafimy jednoznacznie zdiagnozować, czy problem leży w samym urządzeniu, sposobie instalacji, czy użytkowania, firma Ventia ze swojej strony deklaruje wymianę urządzenia na nowy egzemplarz. Piotr Wiśniewski, Wiceprezes Zarządu Ventia.

  • Ani KOMFO, ani VENT

    Jestem użytkownikiem centrali Komfovent Domekt od 2018 r. Zainstalowane jest urządzenie z wymiennikiem przeciwprądowym CF 400V.
    Proponuję poważnie przemyśleć zakup urządzenia tej firmy, bo poza online'owością, która rzeczywiście jest bardzo użyteczna i działa super, reszta pozostawia wiele do życzenia. A przede wszystkim serwis dystrybutora - Ventia.
    Od niemal samego początku (grudzień 2018), szczególnie w okresie zimowym, z urządzeniem są problemy. Gąbki drzwi rewizyjnych nasiąkają wodą, która kapie do pomieszczenia. Do jako-takiego komfortu wymaga działania nagrzewnicy wtórnej, bo wstępna nie działa i wymiennik przy -10C zamarza. Pomimo przesłania do serwisu producenta nie dość, że rekuperator wrócił z wciąż niedziałającą nagrzewnicą, to jeszcze serwis wmontował tacę ociekową ze spadkiem na ścianę boczną urządzenia, zamiast w stronę króćca odpływu i woda stoi w tacy. Problem z podsiąkaniem gąbek nie zniknął, a wręcz nabrał na sile.
    Oprogramowanie urządzenia nie wyświetla alarmów z wybiciem zabezpieczenia przeciw przegrzaniu nagrzewnicy wstępnej, a w logach pracy centrali pokazywana jest informacja, jakoby ta nagrzewnica działała poprawnie.
    Pomimo pierwotnie próśb, a teraz żądań wymiany urządzenia na nowe, po 5 wizytach serwisu i dziesiątkach telefonów (tylko w lutym na kilkanaście jeden raz odebrali), serwis nawet nie raczył poinformować kiedy kolejna reklamacja zostanie rozpatrzona.
    Być może to urządzenie jest po prostu wadliwym egzemplarzem. Zdarza się. Ale obsługa serwisowa Ventia i przerzucanie piłeczki na instalatora (który przy tych problemach jest po prostu bezsilny, bo np. nie roznituje tacy i nie wymieni na nową) oraz całokształt strasznie kiepskiego kontaktu i pozostawiania zgłoszeń serwisowych na stronie Ventia bez rozstrzygnięcia są dalekie od normy. To najdroższe urządzenie w moim domu, którego rola - wentylacyjna - jest kluczowa do zdrowego życia mojej rodziny, a problemy są o wiele większe niż ze zdecydowanie tańszymi urządzeniami,.
    Osobiście nie polecam, bo sam bardzo często mogę się jedynie online przyglądać, jak moja centrala nie działa.